• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Future Mrs S

Va fina ni var allihop!! Helt fantastiskt att se! :) 
    Jag är oxå fortfarande helt slut men det finns inte så mkt tid till det vi åker ju på bröllopsresa på torsdag, åker till Sthlm på onsdag för man måste visst cheka in 06.45 eller något och vi har 4timmar till sthlm bläää... kommer vara trött på att resa innan vi ens kommit på planet ;)

Så här såg vår dukning ut, vi hann inte fota själva men en gullig gäst har mailat sina bilder:
    (jag kan inte för hela mitt liv förstå varför dom inte bara målar väggarna i bygdegårdar vita/beige/ljusgrå istället för det hemska gula med en målad bård? men jaja billigt var det illafall ;) Väggen bakom oss var ganska smutsig för där tog vi ner en stor j*vla tavla på en älg, där gick min gräns hahahaha)

Jag ska försöka slänga upp fler bilder när vi kommer hem igen från resan :)
    då hoppas jag att jag får se massa bilder från era dagar!! :)

• EA83

Jättefin dukning Future Mrs S! =) Ha det nu så underbart på resan! =)

Jag är helt slut efter bröllopet! Hittar ingen energi någonstans, sover och sover så mycket som möjligt.. Hoppas det vänder snart! Jag började träna igen i söndags med en kort jogg idag blev det en kort morgonpromenad.. Hoppas träning får mig pigg igen!

• MissHelena
    EA83 skrev 2011-11-22 09:40:21 följande:

Jag är helt slut efter bröllopet! Hittar ingen energi någonstans, sover och sover så mycket som möjligt.. Hoppas det vänder snart! Jag började träna igen i söndags med en kort jogg idag blev det en kort morgonpromenad.. Hoppas träning får mig pigg igen!

Kanske konstigt att säga, men vad skönt att det finns fler som luften gått ur efter bröllopet! Jag är helt slut och matt i kroppen och huvudet! Å så måste jag söka jobb på det! :)

Jätte fina dukningar ni har! Än så länge har jag ingen bild på vårt... Men kanske lika bra de!!! :)

• Fossing77

Helt färdig jag med, plus att jag började jobba igen direkt på måndagen, efter 2,5 års mammaledighet. Overload kan man säga...

• EA83

OJ Fossing, det måste varit/vara tufft! Jag ska jobba extra imorgon, tors och fre 5,5 timmar per dag, och det tycker jag känns "jobbigt" haha...

Skönt att veta att man inte är själv om att ha kaos i hjärnan i alla fall ;)

• Fossing77

Hade 2 öppningsdagar första veckan, upp kl 5 å öppna 5.45... Jag dog lite bara jag såg det på schemat :D

• EA83

Igår fick jag papper från skatteverket om att jag har nytt namn, idag kom ändring av körkort :) det blir spännande att se hur mycket som ändras automatisk...

• Fossing77

Har inte fått några papper än, hoppas de kommer snart :)

• EA83

Det borde de göra Fossing =)

Jag tror jag heter mitt nya efternamn på de flesta ställena nu, på banken har det ändrats =) Nu gäller det att öva öva öva på namnteckningen innan jag skickar in körkortet!!

• Fossing77

Men! Jag har inte fått papper än... Väntar på att det ska gå igenom innan jag söker min lärarlegitimation...

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?