• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • Future Mrs S
    annapanna88 skrev 2011-11-13 22:15:33 följande:
    Future Mrs S: vilken otroligt söt film!!! Jättebra gjort, särskilt att ni har gjort den själva! Stort grattis till er och alla andra 11-11-11 par :)
    tack så mkt! :D
  • Future Mrs S

jessikad&lillajag:gud va fina ni är bägge två! Och era makar oxå så klart ;D; D

lillajag: din dag låter verkligen bra trotts stressen innan.. min orsdag var ungefr lika illa men det spelade ingen roll på bröllosdagen sen ;)

---------------------------------------
    Nu har jag bilder att dela med mig av, bilderna är tagna av vår fotograf Christian Hemborg (www.fotoborgen.se) och vi är så galet nöjda med dom!!!! :D :D Detta är bilder han har valt ut så vi har inte sett alla än men vi är redan mer än nöjda, det blev så"vi" :D :D dimman låg tät och det gjorde verkligen att bilderna blev så där mystiska och romantiska :D 

Här är jag och min make!! :)

• Jessikad

Vilka jättefina bilder, Future! MIn man (hahaha, lika kul att säga/skriva varje gång) gillade verkligen den där ni går på spåren. Och så fint med dimman och hela sceneriet. Och fantastiskt fina är ni dessutom.

Jag tycker att det är toppen att vara gift! Vi väntar fortfarande på bilderna som Amelia-fotografen tog, hoppas de kommer snart... Håll utkik efter nästa Amelia Brud & Bröllop så är vi där Glad

• Fru Nordström 2011

Stort grattis till ALLA!  Visst känns det underbart att vara gift med sin Älskade? <3
    Vi hade en toppen dag. Gick lite för fort bara =/ Men magiskt ändå. Vi hade ju bara en mindre vigsel,med ytterst få närvarande, för det var ju så vi ville ha det. Men från att vara 5 (som det var tänkt) så hamnade vi på ett tjugotal. Så det var tur att vi fick en extra tårta i Bröllopstårtan. Var tänkt bara en 2 vånings,men det blev 3.
    Stort grattis än en gång till er alla! Här följer lite bilder från vårt <3
    //FruNordström

• Future Mrs S
    Jessikad skrev 2011-11-15 10:42:34 följande:
    Vilka jättefina bilder, Future! MIn man (hahaha, lika kul att säga/skriva varje gång) gillade verkligen den där ni går på spåren. Och så fint med dimman och hela sceneriet. Och fantastiskt fina är ni dessutom.

Jag tycker att det är toppen att vara gift! Vi väntar fortfarande på bilderna som Amelia-fotografen tog, hoppas de kommer snart... Håll utkik efter nästa Amelia Brud & Bröllop så är vi där Glad
    Tack! Dimman gjorde verkligen hela grejen.. :D

jagkommer absolut hålla utkik efter tidningen ska bli spännande!!! :)

FruNordström: Vilken fin klänning! Är det er dotter? himla söt.. :)
    Grattis!! :) 
  • Future Mrs S

För er som är intresserade så finns det en liten video med bilder fr vårt bröllop på fotografens hemsida: http://fotoborgen.se/brollop-idaibrahim.html vi är verklgen sjukt nöjda! Ska bli så kul att få papperkopior sen och rama in :)

Btw gaaanska avundsjuk på hannahsofia som är på bröllopsresa nu!!!! Här är det kallt grått och blött!! :/ men vi åker ju nästa vecka iofs ;) 

• fabbis63

Ja här kommer en bild från vårat bröllop den 11-11-11 kl.11:11
  • fabbis63

Här är en till bild på oss tillsammans med hjärtat vi fått av min dotter och hennes familj. Hoppas alla som gift sig får ett fin liv tillsammans :)
  • pärlan01
    Malois skrev 2011-11-16 20:22:32 följande:

Här är vi på våran dag...
    vad vackra ni är. Grattis till er {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?