• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • sofi 88
    Future Mrs S skrev 2011-11-12 18:52:54 följande:
    Jag har fortfarande inte fattat det, dagen gick alldeles för fort men vart helt fantastisk!!!! :D :D 
    Grattis till alla er andra och tack för grattis från alla som skrivit i tråden!! .D :D

Numera kan jag titulera mig fru och min MAKE var makalöst glad igår och avlslutade festen med breakdace moonwalk och luftgitarr på scen hahahahhahaahha!!!! Det ska ni få slippa se men jag delar med mig av länken till vår film som vi visade på festen :)

">

" target="_blank">

Vilken otroligt söt film :)
  • Hanna05

Åh!Vill bara se bilder från alla era bröllop :D:D

• MissHelena

Min dag var helt fantastisk och underbar! Mina superba tärnor hämtade mig kl 10.30, då var ögonfransar fixade och håret rullat. Vi satte oss på ett fik i närheten och lunchade och fortsatte sedan till fixa stället.
    Där blev det mer fix med håret ocvh sminkning, skor sattes på och lite annat fix. Vid 15 rörde vi oss ner mot kyrkan (100 meter) för att där sätta på klänningen och invänta den stora stunden!
    När pappa kom var jag så nervös så jag visste inte vad... Men sen var det dags!
    Jag var otroligt närvarande och njöt avrje sekund av det som hände! Ögonen tårades hela tiden och allt avr så vackert!

Dags för fotografering och vidare till fest! Allt gick hur bra som helst och all möda och värk och timmar var värd varenda sekund! :) Runt 01.30 gav vi upp och åkte mot vår bröllopsnatts stuga, barnen hade vi skickat hem med barnvakt! :)

Jag är en otroligt lycklig FRU!!!!

Önskar att alla andra var precis lika lycklig som jag! :) 

• MissySophie

Härligt!

Jag har planerat in 12-12-12 till oss, kommer bli enkelt och underbart litet vinter bröllop så sparar vi till the big wedding framöver

• Future Mrs S

fossing: vilken mysig bild! :D

misshelena: låter som ni fick en toppendag oxå! roligt!!!
    släng gärna upp en bild! jag har typ inga bilder än eftersom vi helst inte ville att folk skulle slänga upp på facebook osv men när vi har några så slänger jag upp ;)

sofi 88 skrev 2011-11-13 11:19:47 följande:
    Vilken otroligt söt film :)
     Tack! :) Det var ganska svårt att göra det utan någon som hjälpte oss men vi ville gärna göra det själva och det blev bra med tanke på att vi gjorde den i måndags haha ;D
  • annapanna88

Future Mrs S: vilken otroligt söt film!!! Jättebra gjort, särskilt att ni har gjort den själva! Stort grattis till er och alla andra 11-11-11 par :)

• Jessikad

Futuuuure, vilken fiiin film!
    Vi är också gifta och jag är frotfarande lite i vår lilla bubbla...Trots att vi börjat jobba igen, isch...
    Här är vi i alla fall, precis innan vigseln.
    Kram på er alla!

• lilla jag

Grattis till alla er andra!
    Fossing och Jessikad: Vilka fina bilder, ni är jättevackra! Längtar efter att få se fler bilder.
    Mrs S: RIktigt söt film. Imponerande att ni har haft tid och ork för ett sånt projekt. :)

För att berätta lite om vår dag så måste jag börja berätta om torsdagen. Dagen börjar med att jag får ett besök av tant röd som skulle ha kommit en vecka innan så jag blev ganska känslosam då det både var en besvikelse och lite praktiskt påfrestande inför fredagen. Sen när vi skulle hämta min bukett så hade dom inte ens börjat med den, dom hade missförstått beställningen trots att det stod klart och tydligt att vi skulle hämta den på torsdagen. Detta löser sig så att vi går och äter i en timma och sen skulle den vara klar.  När jag sen får se den så var den inte alls lik den stil som vi pratat om. Helt fel färger och även den hängande murgrönan. Jag fick dom att ändra den lite så att murgrönan fick ligga runt buketten istället men färgerna kände jag att det orkade jag inte med att dom skulle ändra. Mitt upp i detta får min man ett samtal från kyrkan, vår präst har tappat rösten och får inte fram ett pip!!! Vi blev då tilldelade en annan präst som vi knappt träffat innan och jag får panik för alla praktiska detaljer i vigseln som han var tvungen att veta. Efter att ha pratat med honom blev jag lite lugnare.
    Därefter åkte vi till lokalen och det gick riktigt smidigt att smycka den så vi var hemma redan vi 20. Detta gjorde att jag fick nästan 8 sköna timmars sömn.
    Fredagen flöt på precis så som vi planerat. Min frisyr blev så mycket vackrare än jag kunnat ana och det var helt fantastiskt att få se min man när jag kom in till fotografen. Min svåger körde oss till kyrkan och vi fick då köra lite profylax eftersom vi glömde av att andas. :) Vigseln var perfekt på alla sätt! Musiken var helt underbar och jag fick min Daniel med släkt och vänner som vittnen!
    Fikan blev riktigt lyckad och sen blev vi körda till Varbergs kurort (jag visste inte var vi skulle) där vi fick bo i en riktig spa-svit med dubbelbadkar. Trerätters, bad och behandlingar dagen efter var precis det man behövde för att ladda om batterierna.
    Oj, det blev ett jättelångt inlägg. Ber om ursäkt för det så det kommer nån bild för att kompensera.. ;)

• EA83

Hej tjejer! STORT GRATTIS!! Vi hade en underbar fredag, jag får berätta mer senare, vi har besök från usa så jag är inte på datorn så mycket... vill ni se en snutt av vigseln så finns den på svtplay.se gävledalas fredags sändning ca 19....

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?