• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • pärlan01
    Future Mrs S skrev 2011-11-14 20:07:08 följande:
    jessikad&lillajag:gud va fina ni är bägge två! Och era makar oxå så klart ;D; D

lillajag: din dag låter verkligen bra trotts stressen innan.. min orsdag var ungefr lika illa men det spelade ingen roll på bröllosdagen sen ;)

---------------------------------------
    Nu har jag bilder att dela med mig av, bilderna är tagna av vår fotograf Christian Hemborg (www.fotoborgen.se) och vi är så galet nöjda med dom!!!! :D :D Detta är bilder han har valt ut så vi har inte sett alla än men vi är redan mer än nöjda, det blev så"vi" :D :D dimman låg tät och det gjorde verkligen att bilderna blev så där mystiska och romantiska :D 

Här är jag och min make!! :)

grattis till er fina kort
  • Fru Nordström 2011
    Future Mrs S skrev 2011-11-16 15:50:13 följande:
    Tack! Dimman gjorde verkligen hela grejen.. :D

jagkommer absolut hålla utkik efter tidningen ska bli spännande!!! :)

FruNordström: Vilken fin klänning! Är det er dotter? himla söt.. :)
    Grattis!! :) 
    Tack =) Ja det är min dotter sen ett tidigare förhållande,samt hennes bror. Deras pappa är död =( (-07)
    Så min Make är deras "pappa" i livet <3
    Tack <3
  • EA83

Här kommer ett kort på mig och min man på vår bröllopsdag =) Mina gäster åkte tidigt imorse, jag har fortfarande massor av saker att packa upp och dona med, så jag får lägga upp fler bilder senare! Jag vill gärna se hur alla era dukningar blev också =)

• MissHelena

Bilder från vår underbara dag! :)
  • jenniejummie

Jag är fortfarande heeelt slut efter vår dag. Tänkte sätta mig ner och skriva lite om hur vi hade det, men jag orkar faktiskt inte... lägger ut ett par bilder från min iphone iaf, fler & bättrekommer senare+story.

kram till alla 111111-fruar!

• EA83

Det är så roligt att se bilder från allas dagar! Alla är så vackra! =) Jag gillar ditt järnvägskort jätte mycket Future Mrs S!!!! SÅ ROLIGT & fint!!!! =)

• Fröken Emma
    Future Mrs S skrev 2011-11-14 20:07:08 följande:

Hej

Gifter mig inte för än nästa sommar, men jag bara måste säga att det här är bland dom finaste bröllopsfoton jag någonsin sett!!!! Det mystiska i naturen och ljuset, men framför allt all kärlek som bara lyser igenom i dimman!!!
    UNDERBARA och en BAMSEGRATTIS!!!!

• EA83

Så här såg våran dukning ut när gästerna kom till festen, jag har visst inte något bättre kort...

• Future Mrs S
    Fröken Emma skrev 2011-11-21 21:39:25 följande:

Hej

Gifter mig inte för än nästa sommar, men jag bara måste säga att det här är bland dom finaste bröllopsfoton jag någonsin sett!!!! Det mystiska i naturen och ljuset, men framför allt all kärlek som bara lyser igenom i dimman!!!
    UNDERBARA och en BAMSEGRATTIS!!!!

Åhh tack va glad jag blir! :D:D Vi är själva hur nöjda som helst med bilderna, det var superkul att fotas oxå men lite kallt ;) Vår fotograf fattade verkligen vad vi ville ha.. Hoppas ert bröllop blir toppen! Jag har läst på din sida och ert koncept verkar underbart! :) Grattis i förskott!!! :)
Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?