11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Här kommer ett kort på mig och min man på vår bröllopsdag =) Mina gäster åkte tidigt imorse, jag har fortfarande massor av saker att packa upp och dona med, så jag får lägga upp fler bilder senare! Jag vill gärna se hur alla era dukningar blev också =)
Jag är fortfarande heeelt slut efter vår dag. Tänkte sätta mig ner och skriva lite om hur vi hade det, men jag orkar faktiskt inte... lägger ut ett par bilder från min iphone iaf, fler & bättrekommer senare+story.
kram till alla 111111-fruar!
Det är så roligt att se bilder från allas dagar! Alla är så vackra! =) Jag gillar ditt järnvägskort jätte mycket Future Mrs S!!!! SÅ ROLIGT & fint!!!! =)
Hej
Gifter mig inte för än nästa sommar, men jag bara måste säga att det här är bland dom finaste bröllopsfoton jag någonsin sett!!!! Det mystiska i naturen och ljuset, men framför allt all kärlek som bara lyser igenom i dimman!!!
UNDERBARA och en BAMSEGRATTIS!!!!
Så här såg våran dukning ut när gästerna kom till festen, jag har visst inte något bättre kort...
Hej
Gifter mig inte för än nästa sommar, men jag bara måste säga att det här är bland dom finaste bröllopsfoton jag någonsin sett!!!! Det mystiska i naturen och ljuset, men framför allt all kärlek som bara lyser igenom i dimman!!!
UNDERBARA och en BAMSEGRATTIS!!!!