• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • hannahsofia

känns helt sinnessjukt att det är så kort tid kvar! men det känns heeeelt fantastiskt med! har jobbat min sista dag och nu är all fokus på bröllopet. hämtade hem klänningen i helgen och den är helt perfekt! tårtan bokad och lite pyssel kvar, det största är la festprogrammen men de ska bara skrivas ut. jag bara längtar som en tok samtidigt som jag inte riktigt vill att det ska ta slut fast jag vill ändå hahahah

• Fossing77

Mrs S: Tur jag köpt rätt då :D Lyckoträff vill jag lova. ;)

Ja det närmar sig minsann... Har ca 70 vigselprogram kvar att embossa, sedan är den businessen klar. Alla festhäften klara och monterade. Skönt. :)

Barnskor fixade sig igår med. Tack Euro sko för den hjälpen. Puh! Har valt outfit till Mira nu med så hon är helt klar. Ska prova hela min outfit på onsdag... Då hoppas jag allt sitter som det ska annars brinner det fan i knutarna :D

• EA83

Jag är faktiskt klar, vågar man säga så?! Nu ska huset städas inför usa-främmandet som kommer imorgon kväll!

Ringarna är inlämnade på puts och gravyr...

Klänningen ska provas på ons morgon, då måste den passa annar är det som Fossing säger liiiite paniiik... Sen på ons em dukar och dekorers festlokalen vilket ger tid till panikinköp på torsdagen om så behövs, men förhoppningsvis är allt klart då! =) På tors em kommer två till usa gäster =)

Fullt upp, ska bli så roligt på fredag!!! Men lite sorgligt att det är över, allt planerande...

Jag hoppas jag kommer få se några bilder och höra er berätta hur era dagar varit!!

• Smillr

Shit vad ni pysslar och donar.... Vi gifter oss hemligt och de enda som vet om det är våra vittnen, min syster och m2bs bror. Har bjudit in till middag bara och mitt i kommer vigselförrätraren. Ska bli kul att se alla reaktioner, syrran sa - shit, mamma kommer slå ihjäl dig!! Så hos oss blir det varken bröllopsklänning, festprogram eller nåt sånt. Däremot vet jag inte vad jag ska hitta på för efterrätt till ca 20 personer som gärnafår gå att förbereda... Potatisgratäng har vi catering på för hur kul är det att skala potatis hela dan, resten gör vi själva.... Ska åka och köpa vin nu så det är klart..

• Fossing77

EA: jobbar på städningen med.... Såååå tråkigt! ;)

• Future Mrs S

ea. sjuk elefant.. jag kan inte räkna benen i nyktert tillstånd ens hahaha. smillr: vi kör fläderpannacotta sjukt enkelt och gott säg till om det är intressant så får du receptet ........................ idag har jag och m2b fixat en liten film som ska visas på bröllop jag blev jätte nöjd fast vi hade lite tid.. ska slänga upp den på youtube efter bröllopet så får ni se håller på att stryka dukar men känner mig trött stressad och sliten.. har ni massa energi nu på slutet så får ni gärna tipsa mig om hur jag ska ladda om snabbt.

• EA83

haha Fossing, du och jag har samma agenda tror jag ;) Jag orkade dock inte städa så mycket så jag får ligga i imorgon istället... Eller jag har dessutom sänkt kraven på hur städat det ska vara här när de kommer! haha... Så damsugning imorgon får duga =)

• MissHelena

Oj oj oj! Nu känns det att det är nära! O de e så underbart att läsa om er andra! Å förhoppningsvis kan jag följa er lite bättre nu med en bättre uppkoppling!  Kom  på i helgen att det kanske inte är så smart att få hit lite folk som skulle installera ett modem mitt under förberedelserna! Så ringde imorse och sa att dom bör komma idag eller senast imorgon! Så dom kom stax efter 16! Underbart! Nu funkar det kalas bra! :) Så nöjd!

Men annars ligger vi bra i fas med alla förberedelser. Har fått använda några plan B, men som tur är har de funnits med i beräkningen!

Fest program klara, vigsel program likaså... presenter till brudfölje klart, ja, mest hela listan känns faktisk klart! Så nu väntar jag mest på onsdag, då kommer frisören, sen torsdag är stora fixar dagen! Sen NJUTA!

Så kom ihåg nu alla Brudar och Brudgummar, GLÖM INTE ATT NJUTA PÅ TORSDAGKVÄLL! Varva ner o bara ta det lugnt en stund! 

• Fossing77

EA: vi tänker EXAKT lika där! Började med storröjdambitioner... Nu e jag nöjd om jag får undan ungarnas prylar länge nog för att hinna dammsuga och torka golven :D Ska få på den nytvättade soffklädseln på tresitsen med. Sen får det räcka ;) Min största fundering är om min morgongåva till C hinner komma, mycket spännande!

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?