• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • EA83

Jag känner mig i fas, har 43 festhäften att vika & sy ihop + 8 eng sen är det inte så mycket mer vi ska göra faktiskt.. lite små saker att handla bara :)

• Future Mrs S

Jag har precis färgat löshåret.. känner mig stressad över när det kommer hamna i mitt hår, jag kör på nailslingor och har haft det en gång förut, första dagarna var det liksom lite platt sen fluffade det till sig, hade egentligen velat sätta i det i helgen men svägerskan ska fixa och dom bor lååångt från oss så jag måste vänta tills dom kommer när det nu blir.. :( Mitt eget hår ska jag färga när jag fönat löshåret så jag ser att det blir samma färg lite nervöst ;)

vi har sjukt mkt kvar att fixa men det känns ok.. vi är lediga båda två innan nu vilket är skönt! m2b är sån som gör allt i sista sekund och nu börjar han äntligen hjälpa till mer ;)

fossing: bra kap du gjorde med håret! Är det clips? jag vågade inte clips på bröllopet men du skulle bara ha några flätor eller hur var det?..påminner mig om att jag inte ens bestämt vilken frisyr jag ska ha!!! :S eller om vi ska ha förrätt eller ej ;D 

• EA83

Festhäften klara: Check! Så skönt! (Har eg 8 st kvar, men måste fixa lite svengelska först...)

• Future Mrs S
    EA83 skrev 2011-11-05 21:36:31 följande:
    Festhäften klara: Check! Så skönt! (Har eg 8 st kvar, men måste fixa lite svengelska först...)
    åhh va gött det låter!! vi har ju bestämt att inte ha några festhäften men nu börjar jag tveka (igen) för det verkar som det är något man "ska" ha.. vad har ni med i era festhäften?

btw:löshår+egethår färgat matchar perfekt mkt nöjd! :) 
  • EA83
    Future Mrs S skrev 2011-11-05 21:41:39 följande:
    åhh va gött det låter!! vi har ju bestämt att inte ha några festhäften men nu börjar jag tveka (igen) för det verkar som det är något man "ska" ha.. vad har ni med i era festhäften?

btw:löshår+egethår färgat matchar perfekt mkt nöjd! :)

Skönt med håret!!! =) Jag börjar inse att mitt kanske inte är så panikmörkt som jag kände igår... Det är vad det är nu i alla fall =)

Vi har med: Meny, Förhållningsregler, Presentation av gästerna, bordsplacering, infor om när paketöppningen är (dagen efter), feststatistik, Bröllops ABC samt 5 sånger...

Men det är rätt mycket piller att få allt som man vill ha det, så tänk på det innan du bestämmer om du vill ha dem! Det kan kännas stressigt om det inte går som du vill... Mitt mål var att vara klar senast imorgon för att undvika stressen med dessa häften...

• Fossing77

Mrs S: det e nailslingor jag köpt, de ska ju bara flätas och fästas som lösa flätor så det spelar liksom ingen roll vilken sorts fästanordning det var på dem :) kan inget alls om sånt där hår ;) bi har typ samma saker i vårt häfte som EA, fast inga sånger. En del bilder på oss med.. Å några humorbilder å texter :)

• EA83

Just ja, vi hade ju tänkt ha med elefanten med alla benen! Det får bli på någon vanlig fest sen :)

• Mamacita

Jag är bjuden som gäst på ett bröllop med detta magiska datum! Ska bli superkul.

• Jessikad

Möhippa igår.... Karaoke, god mat och massa sprit. Trött i mössan och hes, men det var svinkul! De svensexade blivande också och han är ännu tröttare än jag Flört
    Det blir nog pizza i soffan idag - håhåjaja. Borde åka hem till syrran och diskutera detaljer men det får vänta lite...

• Future Mrs S

ea83: Åhh det låter alltför pilligt faktiskt, nej vi kör som vi tänkt jag har nog att göra men det är verkligen något jag skulle lagt mer tid och energi på från början tror jag.. men ingen ide att sörja det nu.
    Men va? vilken elefant med massa ben??? :D :D :D 

Fossing: okey ja men då funkar det ju absolut! jag tror att lite av problemet med nailslingor är att just när man satt i det så hänger det lite i dom olika slingorna och sen delar det sig mer och ser mer naturligt ut, men det grundar jag bara på vad jag själv tycker efter att ha haft det en gång förut ;) till flätor blir det perfekt!

mamacita: är det något av våra bröllop du ska på? ;D haha

Jessikad: KUL! Men du måste berätta mer!!!! :D:D och innan jag glömmer det påminn när din artikel kommit ut!

--------------------------------------------------------------
    Kollade min nedräknare på mobilen nu.. 4dagar 15timmar och 53minuter.. jag DÖR!!! jag är SKITNERVÖS nu!! :D :D Vi har fortfarande massor kvar. Skrivit gästbeskrivningarna idag iallafall men inte gjort bordsplaceringen så det är många "sambo till nummer XY" som måste fixas..
    Gjort sista provningen av klänningen idag oxå, min fina mamma har sytt ett band till midjan och det är underbart!! :) Röttband med svart bred spets på och små vita pärlor i en lång rad, hur fint som helst blev sjukt glad :)  

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?