• LOMARE

11-11-11, finns det fler?

11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!!  Är vi fler denna dag?

• Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?
  • majastinaf

Hej!
    Jag är reporter på Upsala Ny Tidning och ska skriva en text om giftermål den 11-11-11. Är det någon från Uppsala som ska gifta sig på fredag? I eller i närheten av Uppsala?
    Kontakta gärna mig, på maja-stina.fransson@unt.se eller telefon: 0704-275444.
    Hälsar Maja-Stina Fransson

• Jessikad

Ja, hej, nu har jag vaknat ur min möhippskoma (eller nej, inte riktigt, men jag var seeeeg i söndags).
    Jo möhippan var kalas! först gick jag och en kompis och gjorde ansiktsbehandling med trådning. Alltså de noppar ögonbrynen med tråd, som de gör i arabvärlden. Det gjorde ont och jag blev helt svullen, men det är väldigt effektivt. Inte hårstrå där de inte ska vara! Sedan åkte vi hem till henne och drack lite vin och sedan gick vi till en annan kompis  - och där var alla andra! MIn syster och fem andra kompisar! Jag fick en massa presenter så skulle jag gissa vem som gett vad och sedan fick vi alla välja bland massa sminkgrejjor som en av tjejerna hade fixat genom alla sina kompisar som jobbar i sminkbranschen. Tjohoo, fick med mig foundation, ögonskugga, ansiktsmasker, läppglans osv osv. Sedan gick vi och käkade libanesisk mat och sedan var det karaoke. Jag sjöng duett med alla tjejer och jag valde låtar. Jag var hes dagen efter kan jag säga...
    Sedan mötte vi upp svensexan och min kära blivande som var tokigt full! men han piggade på sig och vi gick på rockklubb. Sedan tog vi en taxi hem och stöp i säng.
    Mycket bra hippa - helt i min smak. vill ni se bilder kolla in min facebook - Jessika Devert heter jag, som ni ju vet.

Idag ska jag göra klart min tenta som skulle varit inlämnad igår. Blivande får ta över planering och fixande en stund.
    Tjing!

• Future Mrs S

Efter allt fixande bara med bordsplacering och gästbeskrivning skriva ut det och sätta ihop är jag evigt tacksam över att vi valde bort festprogram! :D Blir hur nöjd som helst!!! Har hunnit hur mkt som helst idag!! 
    Imorgon blir det en vända till stan för att handla dom sista grejerna bland annat starksprit för det fick vi inte med någon fr Tyskland fast vi beställt tråkigt nog. ikväll blir det städning av hemmet framplocking av alla grejer och inköpslistor.. på onsdag ska jag fixa hår+naglar och på torsdag blir det pynt av festlokal och matlagning. Ska hålla till i festlokalens kök mkt lättare än hemma!! :)

• MissHelena
    Future Mrs S skrev 2011-11-08 19:39:06 följande:
    Efter allt fixande bara med bordsplacering och gästbeskrivning skriva ut det och sätta ihop är jag evigt tacksam över att vi valde bort festprogram! :D Blir hur nöjd som helst!!! Har hunnit hur mkt som helst idag!! 
    Imorgon blir det en vända till stan för att handla dom sista grejerna bland annat starksprit för det fick vi inte med någon fr Tyskland fast vi beställt tråkigt nog. ikväll blir det städning av hemmet framplocking av alla grejer och inköpslistor.. på onsdag ska jag fixa hår+naglar och på torsdag blir det pynt av festlokal och matlagning. Ska hålla till i festlokalens kök mkt lättare än hemma!! :)

Nu kanske jag inte läst precis alla inlägg, men vår festprogram innehåller till 90 % typ gästbeskrivningar! Sen är det lite lull lull, men det är ett festprogram för mig! :) Så om du har gjort det är det ju typ som festprogram! 

Trist med drickan från tyskland... Vi hade turen att mina föräldrar for åt oss... 
  • Jalle

Ja, men då får vi andra brudar, som får gå i väntans tider något lite längre till, önska lycka till på fredag!

• andyosandy

12/12 - 2012 klockan 12:12 för oss!
    Grattis till alla er som gifter sig på fredag! <3

• Fru Nordström 2011

Fru Nordström 2011 här.
    Blir så impad över hur ni kör fullt ut (en del av er) att ni orkar? =) Jag är rätt knäckt av det lilla,men ändå stora.
    Men men. Nu är det snart avklarat! Känns så skönt.
    Allt är klart för våran del, fick hem dotterns skor idag,som var det enda som ixa frisyr på mig o tösen,hämta alla blommor,hämta tårta och förbereda....
    11.11.11 kl 11 here we come!

Vill bara önska alla blivande brudar ett stort lycka till!

Wish you all the best!
    //FruNordström 2011

• Fossing77

Jaaaaa!!! Min morgongåva till mannen kom idag!!! Den hann i tid och är nu inlämnad på gravyr och ska hämtas imorgon! Tjoho!!! Dessutom visade den sig vara en limited edition och den är numrerad nr 93 av 150 specialtillverkade exemplar. Ho ho så skoj!

Svar på tråden 11-11-11, finns det fler?