11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Smyger in och önskar er fredagsbrudar hjärtligt lycka till!!!! :)
Hej nu har jag fixat med maten idag till vårat bröllop på fredag....känns som att jag stått i köket hela dagen :P Imorgon kommer ännu en hektiskt dag då jag ska fixa fin naglar och så kommer min familj ner från Dalarna så det ska bjudas på lite middag då och sedna blir det till att fixa iordning resten på kvällen! Hoppas iaf att alla som gifter sig på fredag får en underbar dag att minnas. LYCKA TILL ALLA!
Shit, nu har ni bara 2 dagar kvar!!! Pirrar i min mage av bara tanken på när jag kommer att vara där.... Hoppas inte stressen tar överhanden, att ni hinner allt ni vill och har tänkt och att fredagen blir alldeles alldeles underbar!
Gaaalet vad mycket som behövs ordnas och donas, allt för att få den dagen vi vill men kul äre! BLT (blekinge läns tidning) har kontaktat oss och vill ha en telefonintervju med oss imorgon klockan 9, hemskt vad vi är eftertraktade ;) om jag inte skulle hinna gå in här igen innan fredag så önskar jag alla en helt fantastisk dag och vi hörs kanske på lördag eller längre fram i månaden efter alla smekmånader och sådant <3
Vill önska ett stort lycka till till alla brudar! Kom ihåg att njuta av dagen!
Igår var vi till lokalen och dukade, jag är mer än nöjd med dukningen :) jag ska till lokalen idag igen för att fixa lite småsaker..
Nu är det nära tjejer!! Woho vad kul det ska bli! Idag tar vivtag i sista bitarna sen är det bara att köra så det ryker :) Vem är först imorgon nu då? Stoooort lycka till, till oss alla!
Lycka till ni som gifter er i morgon!!!
Är det förresten någon som vet vad som hänt med LOMARE:s bröllop? Alltså trådstartaren själv.
Herregud. I morgon är det...!!!
Har varit intervjuad i vf och min blivande på radion i morgon bitti.
Hi hi! Vilken kändistråd vi är ;) Nä Lomare har vi inte sett till... Ingen aning om vad som hänt där tyvärr...