11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
MIn fina son Adrian i sina tjusiga kläder. Här just hemkommen från BatmanLive och är trött. Han fick ha på sig de fina kläderna där och ville helst inte ta av dem sedan...
Han ska dock inte ha jeans på bröllopet!
Jessikad: jag gillar Buller men tycker inte det passar med Sillah ;D ;D och på m2b skulle det verkligen inte passa att heta Buller, Ibrahim Buller liksom hahaha ;D ;D Jag är bara glad att Sillah inte låter så väldigt afrikanskt jobbigt om han hade hetat typ Mumbakkko eller något ;D ;D ;D HAHAHA
Och gud va stilig han är i sina kläder!! :D :D sitter himla bra oxå!
Hannahsofia: Åhh fyy inte kul!!! Mitt ex brorstjej hete samma som exets mamma så det var "storaXX" och "lillaXX" hela tiden, inte kul alls!!!!!!!!!!!
.........................................
Jag har just fixat förberedelser inför provbakning av bröllopstårta, här finns ju inga creddiga ställen och eftersom jag är utbildad konditor (dock jobbar jag inte med det längre) så har jag höga krav och jag tycker det är kul så jag ska göra den själv.. choklad och apelsinsmak är det menigen att det ska bli.. eller choklad och passion men nu testar vi apelsin. Täcker gör jag med vaniljsmörkräm och sedan marschmallowsfondant och ja jag ska göra alltihop själv.. känns inte så stressigt ändå faktiskt.. bara vi får rätt på smakerna ;)
Jag blev grundlurad igår av min syster! Vi skulle äta tacos hemma hos mig med några av hennes vänner för att gå ut på krogen sen. Vi har inte varit ute på ca 3 år så vi tänkte att det kunde va kul men nej då. Hon kom och kidnappade mig och så åkte vi till en av mina bästa vänner där dom hade fixat med en jättemysig möhippa. Vi åt god middag och gick poängpromenad om pinsamma saker om mig så att mina vänner och min m2b's familj skulle lära känna mig lite bättre. Massa vin och galet många skratt blev det under kvällen!
Nu äter jag och min m2b tacos för fulla muggar eftersom vi hade fixat det till 6 personer igår. :)
I veckan startar bakandet inför kakbuffén på bröllopet. Jag är ledig i två veckor nu innan bröllopet så det känns skönt att ha all tid i världen för dom sista sakerna som ska fixas.
Hur går det för er? Är ni nervösa än?
Jessikad: En upptempoversion av Fly me to the moon :)
Lilla jag: vad mysigt! och alldeles lagom liksom :)
Igår hade jag också tacosmys med några vänninor som varit med på möhippan som var för tre veckor sedan och sen helt plötsligt kom de in med en kladdkaka med jordgubbar och blåbär och massa ljus i! De ville fira mig lite till! Och sen åkte två flaskor bubbel och en present fram :) Helt fantastiskt, jag fattar inte vart jag hittat de här underbara tjejerna :) det är nästan svårt att hantera alla fina saker folk gör för en!
Future: ja, allt folk är så peppade på att gå på vårt bröllop och lägger så mycket tid och pengar på det är helt fantastiskt! och ja, jag kommer nog med gråta hela jäkla dagen ;)
Samma här, alla anstränger sig så med kläder å allt. Blir en snyftig dag tror jag. Misslyckades att hitta löshår idag, fel ton... Crap! Närmsta nästa affär e Gbg....
provsmakat efterrätten och jag kan lova att det blir en hit! Iallafall ifall alla har samma smak som mig och m2b ;D ;D Fläderpannacotta (seriöst kokat egen flädersaft i sommras ifall jag skulle kunna hitta på något till bröllopet) med björnbär och vitchoklad ovanpå.. :)
Håller på att baka bottnar till tårtan nu, känns lite sisådär att slarva ihop en testtårta man jag måste.. fondanten är fin iallafall vit vit vit vit så snyggt med riktigt vit bröllopstårta tycker jag :D MÅSTE ha kritvit stapladtårta!! och nu får jag det ;)