11-11-11, finns det fler?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
11-11-11, klockan 15.00 gifter vi oss. Kyrkan är bokad, annat planeras men vi är långt ifrån färdiga... Vilken lycka!!! Är vi fler denna dag?
Hejsan alla, vad fantastiskt fina dagar ni verkar ha haft! Jag är fortfarande helt jetlaggad, kom hem från Maldiverna i förrgår, 5 timmars tidsskillnad tar ut sin rätt... Men vilken dag och vilka veckor jag haft, så magiska!
fossing: åh vad fina ni var! :)
jessikad: så fina ni var, så fint matchade med det blåa :)
lilla jag: åh vad vackra ni var! jag hade med en sån pälsbolero, jag kände mig så prinsessig i den ;D
Future Mrs S: waow vilka bilder! så läcker omgivning! och så fina ni var :D
Fru Nordström: så fina ni var! :)
Fabbis: åh vad fin den andra bilden var på er när n i sitter vid hjärtat (den första var också jättefin men jag gillar hur han tittar på dig :))
Malois: åh vad fina ni är! så stiliga :)
EA83: åh vilken fin bild med alla löven! så fina ni var! :)
MissHelena: Waow vilken klänning och vilken fin cape! ni var så fina båda två :)
jenniejummie: åh vad fina ni var, hahah älskar den sista bilden! precis sådär kändes det ;D
bifogar den bilden som blekinge länstidning tog, alla andra måste jag tydligen förminska så de kommer en annan dag för nu måste jag städa och julpynta! :D
Vad konstigt att det tar så olika lång tid! Jag har tom fått ett nytt IKEA-kort med rätt namn på! Imorgon är det tänkt att jag ska in och ta kort till körkortet, hoppas vi kommer iväg, både jag och maken behöver förnya korten.. Det stället jag är förvånad över att jag inte fått något nytt kort från är banken... Men det sköts kanske inte automatiskt, måste nog fråga snart...
HannahSofia: Viken fin bild de hade i tidningen på er! Kul med en så stor artikel! =)
Är det någon som skickat in en bild till tidningen, en sådan vi har gift oss bild? Vad skriver man i texten?
jag har inte heller fått något papper, men det har ändrats hos min teleoperatör... jag ringde skatteverket i förrgår och han hade fått in min ändran precis så han sa att några veckor var rätt vanligt att få vänta :)
Ea: tack! :)
vi har inte skickat in nån sån bild, vet dock att min mamma ska men då får hon fixa texten också ;)
Nu har det dykt upp lite bilder i min blogg, man vill ju inte missa att lägga upp några bilder liksom ;D
www.hannahsofia.se/brollopet-vigseln/
Äntligen! Nu har jag oxå fått brevet adresserat i mitt nya fina namn! :) Nu vet jag att allt gått igenom! Då är det bara vänta på körkortspapper nu då!
Samma här, pappren kom igår :)
mitt har fortfarande inte dykt upp... men men! den som väntar på nåt gott ;)
Hur tycker ni andra att det känns nu efteråt? Det har ju gått några veckor nu! Snart 1 månad!!! Jag känner mig faktiskt (om möjligt!) lite lyckligare än innan! Det pirrar som till varje gång jag säger "min man"! Åh det är så underbart! :)