• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Darling Daisy

Tycker också att den sidan ser lite mysko ut!

• Mariabridetobe

Det var den jag blev refererad till när jag sökte... Och adressen stämmer med den email adress jag använt när jag bollat ideér med dem.. Hoppas ni hittar den riktiga sidan om det är fel :-/    

• 1700tal

Tror att de har många websiter för olika länder och världsdelar. De refererar nog bara till denna tills den "riktiga" är återskapad och brukbar igen.

Har förresten hittat en annan kinasida med riktigt bra priser! Verkar helt ok, lite traderakänsla. Alltså att olika säljare samlas på en stor sajt.

http://www.dhgate.com/wholesale/wedding-dresses/c140808.html

• Darling Daisy

Oh, spännande med en ny sida, 1700tal! Den ska jag genast kolla in

• himeko81

Jag bestälde ju min klänning från Ubrides.com eller www.kanaccasbridal.com som den oxå heter. Jag beställde en klänning i bestämd storlek och ändå mailade de efter ett par dagar och frågade om jag ville ha den uppsydd efter egna mått.
    Jag frågade om leveranstid och de svarade inom 24 timmar att det skulle ta 45 dagar.
    Kan ju vara bra att veta.

• XenaK
    1700tal skrev 2011-02-01 10:20:26 följande:
    Tror att de har många websiter för olika länder och världsdelar. De refererar nog bara till denna tills den "riktiga" är återskapad och brukbar igen.

Har förresten hittat en annan kinasida med riktigt bra priser! Verkar helt ok, lite traderakänsla. Alltså att olika säljare samlas på en stor sajt.

www.dhgate.com/wholesale/wedding-dresses/c140...
    Neeej, jag har ju hittat min klänning, FÅR ju inte titta på fler ;)
    3 September 2011
  • Helena Mikael

Jag betalade min klänning idag från Landy!! Än så länge har jag fått toppen service så jag hoppas det håller i sig :)
    Längtar!!

• IdaPierre
    Helena Mikael skrev 2011-02-01 12:22:29 följande:
    Jag betalade min klänning idag från Landy!! Än så länge har jag fått toppen service så jag hoppas det håller i sig :)
    Längtar!!
    Jag har med betalt och beställt den. Dom verkar toppen på landy. Trevliga mejl och snabba svar. Nu sitter jag o väntar på att mejlet där det står att den blivit skickad kommer. Men det skulle ta ungefär 30 dagar att sy den plus att de firar nyår nu så dom skulle ha stängt. han ja mejlade med trodde att den skulle skickas i mitten av februari :) Åh vad ja längtar nu! Är lite orolig att jag ska bli besviken lr ha ångrat mej när jag får hem den :/
  • Gottblåbär

Någon som har mejladressen till Milly så man kan mejla dom nu när sidan inte ligger uppe?

• Helena Mikael
    IdaPierre skrev 2011-02-01 14:53:05 följande:
    Jag har med betalt och beställt den. Dom verkar toppen på landy. Trevliga mejl och snabba svar. Nu sitter jag o väntar på att mejlet där det står att den blivit skickad kommer. Men det skulle ta ungefär 30 dagar att sy den plus att de firar nyår nu så dom skulle ha stängt. han ja mejlade med trodde att den skulle skickas i mitten av februari :) Åh vad ja längtar nu! Är lite orolig att jag ska bli besviken lr ha ångrat mej när jag får hem den :/
    Jag längtar också!
    Min skulle bli klar i slutet på mars, borde ha den i mitten/slutet av spril.
    Lagom tid att ligga i hårdträning så den passar när den kommer, hehe!

Hoppas hoppas vi blir nöjda med våra fina klänningar! :)
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden