• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • skantz

Hej, jag är jätte nervös för sidan ligger nere och jag har beställt en klänning :(

• L8PR
    skantz skrev 2011-01-16 11:55:40 följande:
    Hej, jag är jätte nervös för sidan ligger nere och jag har beställt en klänning :(
    Me tooo
  • skantz

Hur länge ska man vänta innan man ska =Svidta åtgärder? kontakta sin bank osv?
    Haha jag bara tänker det värsta:S

• Bridezilla11
    skantz skrev 2011-01-16 12:18:31 följande:
    Ni alla som beställt får väl vänta och se...
  • Bridezilla11

Såhär står det när man går in på deras sida, eller rättare sagt försöker:

The Web server you are attempting to reach has a list of IP addresses that are not allowed to access the Web site, and the IP address of your browsing computer is on this list.

Ni som har deras mailadress kan ju skriva och fråga vad som händer, och fråga varför man inte kan komma in på hemsidan. Jag tror det blivit något tillfälligt fel på deras sida bara. Stängt ner den har dom inte gjort i alla fall, har jag kommit fram till nu =P

• L8PR
    skantz skrev 2011-01-16 12:18:31 följande:
    Tänkter vänta tills inatt då kan man ju eventuelt nå dem på chatten
  • Aniara4

Det avgör nog saken för mig, jag lutade åt att beställa klänning från Milly men tyckte det kändes lite läskigt. Och om hemsidan hade börjat bete sig så här efter att jag beställt en klänning skulle jag nog få rejält ont i magen.
    Men nu köper jag nog min klänning i Sverige!

• Farmall

Oj, låter inte bra. Jag som beställt klänning.
    Tror iaf inte det är någon fara eftersom jag senast idag fick ett mail med min testklänning som jag skulle bekräfta. För mig har det gått väldigt fort med klänningen sedan jag beställde den. Har valt det ena efter det andra och det är så kul att känna att man designat den själv.
    Jag är inte orolig än iaf. Vill väl inte tro det värsta..

• Aniara4

Jag tror inte heller det är någon fara, låter mer som ett serverproblem än ett problem med själva företaget, men jag tror ändå det skulle kännas obehagligt om jag hade beställt en klänning därifrån just nu. Sparar på mina nerver och tar det säkra före det osäkra!

• 31dec2011

Hej på er alla. Ni verkar väldigt bevandrade när det kommer till att beställa en klänning från kina! Jag hade också tänkt beställa en men funderar lite kring måttet hollow to floor. Jag får mitt sånt mått till ca 141 cm och det kortaste som finns enligt olika måttabeller är 149 cm (vilket är en strl 32). Någon som är 170 com som jag som haft samma problem. Vad gjorde du/ni....hjälp mig snälla

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden