• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Skumboll
    1700tal skrev 2011-03-11 10:16:25 följande:
    Jessicorna har oxå tagit ledigt (visste de inte det i ons när hon lovade bilderna på fre?!) men jag kontaktade sales managern, "tvingade" ut henne i syrummet och titta om testklänningen var färdig, hämta en kamera och skicka bilderna till mig omedelbums! Cool Så nu fick jag bilderna på den rosa volangdrömmen... Och, jaaa, vad säger man - inte är den en volangdröm på de bilderna... Men jättesvårt att avgöra när den bara är halvfärdig... Obestämd

Men kan du inte försöka nå något på chatten?
    Åh, visa oss bilderna!!!

Det var någon "anny" på chatten, hon visste såklart iiiiiiiiingenting och sa bara att bella hade ledigt. 
  • 1700tal
    Ocean Bride skrev 2011-03-11 10:20:44 följande:
    Aj aj aj! Verkar det inte bra på testbilderna?
    Mnja, döm själv... Obestämd
    Skumboll skrev 2011-03-11 10:23:21 följande:
    Åh, visa oss bilderna!!!

Det var någon "anny" på chatten, hon visste såklart iiiiiiiiingenting och sa bara att bella hade ledigt. 
    Åh, vad trist. Hoppas du får dina bilder i morgon så du slipper vänta till mån. Vill oxå se din klänning!

Vad tror ni?

• 1700tal

Ta gärna bort bilderna om ni citerar...

• Darling Daisy
    1700tal skrev 2011-03-11 10:47:27 följande:
    Åh, visa oss bilderna!!!

Åh, vad trist. Hoppas du får dina bilder i morgon så du slipper vänta till mån. Vill oxå se din klänning!

Vad tror ni?
    Jag tycker att det ser lovande ut!! Deppa inte ihop ännu, den har potential!
  • Junibruden
    Åh, visa oss bilderna!!!

Vad tror ni?

jag tycker också att testbilderna inte ser så illa ut. den är ju ännu bara halväfrdig... så vänta och bedöm först sen när du fått bilden på den färdiga testklänningen. dessutom är det ju ändå "bara" fråga om en testklänning och inte den riktiga volangdrömmen Gladsom säker blir hur fin som helst.
  • Skumboll
    Åh, visa oss bilderna!!!

Vad tror ni?
    Hoppas jag också!

Jag säger som Daisy, jag tycker den har potential! Klart det inte är någon volangdröm nu när den inte ens är halvfärdig.... jag tror den kommer bli fin i slutändan!
  • 1700tal

Tror ni verkligen det...? Obestämd Är mkt tveksam. Men den kanske blir fin ändå? Suck... Tycker organzan ser ut precis som sån organza jag bävade för. Chockrosa gardiner typ... Fast ivory...

• Darling Daisy
    1700tal skrev 2011-03-11 11:16:49 följande:
    Tror ni verkligen det...? Obestämd Är mkt tveksam. Men den kanske blir fin ändå? Suck... Tycker organzan ser ut precis som sån organza jag bävade för. Chockrosa gardiner typ... Fast ivory...
    Nej så illa ser det inte ut!! Ta det lugnt nu, gå ut och ta en promenad (om nu vädret tillåter ) koka lite te och njut av en trevlig dag utan volangfunderingar.

Du får istället brottas med våra små klänningsfrågor!
    Som ett första uppdrag för dig att utföra (garanterat utan volanger) lägger jag in bilder på mannens frock coat (igen). Nu får du leta upp en klänning som kan funka till den här:

• mwb

Farmall
    Tack för hjälpen. Nu blir lillprinsessan glad.

mejan

• Skumboll
    1700tal skrev 2011-03-11 11:16:49 följande:
    Luuuuuugn, det blir bra! 
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden