Darling Daisy skrev 2011-03-11 13:43:17 följande:
Jo, det var till mig du letade Milly-bilder!
Jag vill ha en axelbandslös klänning i taft. Jag har liten byst och mycket rumpa, storlek 42.
Vi ska ha festen i en ombyggd ladugård, så det ska väl inte vara för glammigt, sexigt eller hollywoodaktigt.
Har inte lärt mig att älska draperingar i kjolarna ännu, men vill ha lite drapering vid midjan...

Just det, så var det...

Återkommer snart, letar nyheter om Shanghai.
awarwen skrev 2011-03-11 13:43:56 följande:
Oopsi daisy. Nygammal - ramlade in på tråden.
Har inte hängt med alls i det här. Letar nu förtvivlat på "min" klänningsida för att hitta en adress, så jag kan lokalisera var de ligger, men inte sjutton hittar jag det.
Någon som vet var EastBridal har sitt säte? Är de drabbade?
Madre mia, snacka om att sätta kaffet i halsen... Får vi inga klänningar nu....????
Och de stackarna därnere sen då. Har inte de råkat ut för tillräckligt nu?
Moder Natur är inte schysst...
Uppdatera mig - please!
Halloj! Vet inte var de ligger men bara namnet låter ju inte lovande (east, om det nu har med deras läge att göra...) med de flesta stora sömnadsfabrikerna ligger ju i just Shanghai. Vi får väl se hur det går med klänningarna men jag hade ju min kontaktperson på tråden samtidigt som allt pågick i morse så staden är knappast ödelagd iaf... Får se om Skumboll får napp på några fler Shanghainyheter, min dator är galet långsam!

Men kinas östkust verkar vara märkvärdigt förskonad från åtminstone vattnet. Men frågan är hur mkt skada jordbävningen har gjort.