• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • 1700tal
    Skumboll skrev 2011-03-11 15:38:37 följande:
    Jag fick tag på dem, de hade inte hört några varningar alls och hade även hört sig för med andra och kollat på nätet. Men jag tror inte de förstod hur stor tsunamin var som drog över japan för de skrattade lite när de frågade om jag var orolig. Så, nu är jag lugn igen. 
    Åh, vad skönt! De har uppenbarligen inte tittat på CNN...
  • Skumboll
    1700tal skrev 2011-03-11 15:45:18 följande:
    Åh, vad skönt! De har uppenbarligen inte tittat på CNN...
    Haha, nä, de hade badat och druckit drinkar hela dagen..... somliga har det bra!
  • 1700tal

CeciliaA - vad hände med din profil?? Fick ett felmeddelande som sa att du inte hade ett konto på BT och nu blev din avatar svart och den gröna "pluppen" försvann....

• 1700tal
    Skumboll skrev 2011-03-11 15:45:55 följande:
    Haha, nä, de hade badat och druckit drinkar hela dagen..... somliga har det bra!
    Dåså! Kanske bäst de inte får veta hur nära faran de var heller de kommer hem!
  • Drömbröllop12

Åh vilken bra tråd, är ny här på bröllopstorget och planerar bröllop. Har funderat på var man kan köpa klänningar på nätet och kikat lite, och här fanns jättebra länkar så jag hoppar in här om det går bra?

• Skumboll
    1700tal skrev 2011-03-11 15:56:09 följande:
    CeciliaA - vad hände med din profil?? Fick ett felmeddelande som sa att du inte hade ett konto på BT och nu blev din avatar svart och den gröna "pluppen" försvann....
    Brukar bli så när någon avreggat sig. 
  • 1700tal
    Drömbröllop12 skrev 2011-03-11 16:01:24 följande:
    Åh vilken bra tråd, är ny här på bröllopstorget och planerar bröllop. Har funderat på var man kan köpa klänningar på nätet och kikat lite, och här fanns jättebra länkar så jag hoppar in här om det går bra?
    Absolut! Hjärtligt välkommen i tråden! Har du några idéer om vad du vill ha för klänning då? Lägg gärna upp bilder. Ska du oxå gifta dig 2012?
  • 1700tal
    Skumboll skrev 2011-03-11 16:03:16 följande:
    Brukar bli så när någon avreggat sig. 
    Men varför skulle hon gjort det, hon hade ju just försökt lägga upp oss i tråden så vi kunde kolla på hennes klänning i hennes galleri? Obestämd
  • Drömbröllop12
    1700tal skrev 2011-03-11 16:04:10 följande:
    Absolut! Hjärtligt välkommen i tråden! Har du några idéer om vad du vill ha för klänning då? Lägg gärna upp bilder. Ska du oxå gifta dig 2012?
    Ja jag har faktiskt två som jag verkligen fastnat för och här kommer den första... 
  • Drömbröllop12

men kom ju inte med några bilder?

Försöker "ladda upp bild" men det hnder ingenting..

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden