• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Skumboll
    Drömbröllop12 skrev 2011-03-11 16:58:35 följande:
    Ja jag föll först för den sen föll jag pladask när jag kollat på den igen, vill beställa den direkt men det är långt kvar till det är dags... Brukar klänningar försvinna ur sortiment fort på dessa sidor?
    Jag gillar definitivt den första bättre än den andra! Jättevacker med den stora blomman framtill!
  • 1700tal
    Skumboll skrev 2011-03-11 17:08:01 följande:
    Jag gillar definitivt den första bättre än den andra! Jättevacker med den stora blomman framtill!
    Håller med! Men med enaxlen i spets som tillägg så klart....
  • Vott
    Drömbröllop12 skrev 2011-03-11 16:58:35 följande:
    Ja jag föll först för den sen föll jag pladask när jag kollat på den igen, vill beställa den direkt men det är långt kvar till det är dags... Brukar klänningar försvinna ur sortiment fort på dessa sidor?
    Jag håller med Skumboll den första är bättre än den andra! Jag kanske inte hade velat ha den där jätteblomman på framsidan men det är jag det!
  • Skumboll
    1700tal skrev 2011-03-11 17:24:55 följande:
    Haha, du och dina enaxlade klänningar.
  • Drömbröllop12
    1700tal skrev 2011-03-11 17:24:55 följande:
    hur menar du? :)
  • 1700tal
    Drömbröllop12 skrev 2011-03-11 17:33:13 följande:
    hur menar du? :)
    Jo, jag tyckte den första var allra finast men med den fina ena axeln i spets som var på den andra. Jag är nämligen en enaxel-fetichist - har beställt 3 kinaklänningar, alla med en axel!

Skulle sätta ihop de två klänningarna. Klänning 1 med axel 2.
  • Ocean Bride
    1700-tal: Jag håller med de andra! Tror att den kommer göra sig bättre när det blir mer klar!! Den är ju inte så lätt att visa på hur den kommer bli i testtyget.. Jag tror också på denna klänning - håll ut!!!

Drömbröllop12: Gillade också den första klänningen bäst!
  • jennifaer

1700-tal: du har ju rätt i att den inte ser ut som den ska men då är ju det där bara testklänningen och man får se det positivt och tänka att det är ju bättre att får en bra överraskning sedan än en dåligGlad
    Drömbröllop12: Jag tycker också den första! En sån hade jag lätt lunnat ha om jag hade liiite mer kurvorFlört

• Sommarbrud

Awarwen: Fin klänning, den modellen har jag inte sett väldigt fin!

Darling Daisy: Klänningen passar ju super till mannens kläder:) Vill du i så fall ha den i de färgerna? ( Menar klänningen som ni tittat på som e så fin )

• Sommarbrud

Men okej nu läser jag vidare: Darling Daisy jag måste ju gå emot gillar klänning nr 2 mer..
    Drömbröllop12: Välkommen till tråden! Klänning nummer 1 var fantastisk, älskar rosetten med bandet som gick i midjan ( jag älskar alla band i midjan sidenband, rosetter allt :) )

Skönt att ingen verkar ha ngn som råkat illa ut i allt tråkigt som händer i bla Japan!

Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden