Skumboll skrev 2011-03-12 11:51:48 följande:
Och jag har inte kollat på andra klänningar sedan jag beställde min andra klänning (den med volanger). Måste ju betyda att det är den rätta?

Ja, klart den är den rätta! Den är ju så, så, så, så mkt finare än den ändra, helt ljuvlig, en DRÖM!!
Malin24 - kul att du fått bilderna!!! Jag har ju väntat nästan lika nervigt som du..
Förstår precis vad du menar men att den är "snål" där bak. Ska de sluta med volangryschet därbak där eller blir det en våning till? På orginalet syns bara två våningar med volangremsan men har du visat den landybridals version av samma klänning. Tycker deras baksida är mkt mer "fullkomlig" och komplett än på testklänningen.
Ser du att den här har mkt mer "våningar"/lager än på orginalet till och med men jag tycker den här ser bättre ut.. Kanske kan du skicka denna landybilden till milly och be dem fortsätta bygga till bakdelen så den blir bättre? Ser du att landy fortsatt med ytterligare 2 lager krusade volanglager? Mkt snyggare tycker jag. Eller är det viktigt för dig att det ska vara likt orginalet?

Annars tycker jag de lyckats riktigt bra med framsidan och särskilt överdelen. De har verkligen fått till tygremsorna som ska ge illusionen av att vara virade runt midjan, landy däremot hade ju bara veckat som vanligt, inte alls lika snyggt. Nej, framsidan och överdelen kan du nog vara riktigt nöjd med. Och tänk sedan när den blir i maffigt tjockt satin istället för fodertyget - WOW! Den kommer bli skitsnygg!!