• Uppsalabrud 2011

Den 8e kinaklänningstråden

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klänning som man beställer direkt från en fabrik i Kina

Några sidor med klänningar:
    www.kanaccasbridal.com
    www.1koo.com
    lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html
    brudklanningar.nu/
    www.zazabella.fi
    www.landybridal.com
    www.lightinthebox.com/wholesale-Wedding-Dress...
    www.sheshopping.com
    www.millybridal.com
    www.littlecoral.com
    www.jkdress.com
    www.likesfashion.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-02 19:38
    För er som söker en ren informativ tråd om vilka företag som används flitigast och vilka som svarar snabbast på mail etc besöker den här tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3927196.html
  • Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden
  • Sommarbrud

Så jag hoppas att jag har svarat och läst det mesta... Mkt att läsa igen :)

• Skumboll

Allt verkar vara okej med milly och bellorna efter jordbävningen. 
    Men någon testklänning får jag inte bild på förrän på onsdag. blä blä blä.  

• Sommarbrud
    Skumboll skrev 2011-03-12 08:59:50 följande:
    Skönt!

Åh men tiden går fort, snart e det onsdag:) Längtar!!!
  • Darling Daisy
    Sommarbrud skrev 2011-03-11 21:39:11 följande:
    Men okej nu läser jag vidare: Darling Daisy jag måste ju gå emot gillar klänning nr 2 mer.. 
    Det var kanonfina klänningar båda två. Jag fnular vidare på dessa och den draperade från Landy (vars kjol har lite för mycket draperingar för min smak (än så länge i alla fall)). 
    Och vet ni, jag har faktiskt lyckats med konststycket att INTE titta på klänningssidor i flera dagar nu! Ett litet försök att låta de modeller jag sett och provat sjunka in lite och förhoppningsvis komma fram till ett beslut. Det ni!!! 
  • Sommarbrud
    Darling Daisy skrev 2011-03-12 09:54:00 följande:
    Det var kanonfina klänningar båda två. Jag fnular vidare på dessa och den draperade från Landy (vars kjol har lite för mycket draperingar för min smak (än så länge i alla fall)). 
    Och vet ni, jag har faktiskt lyckats med konststycket att INTE titta på klänningssidor i flera dagar nu! Ett litet försök att låta de modeller jag sett och provat sjunka in lite och förhoppningsvis komma fram till ett beslut. Det ni!!! 
    Men oj det var duktigt! Ja jag försöker att inte heller titta men då fastnar jag på skor eller ngt annat istället...
  • Darling Daisy

Sommarbrud: Ja, jag är riktigt imponerad av mig själv!

Nu lämnar jag datorn, ska ut och sortera skräp på skullen! Oh, vad roligt i nollgradigt snöslask!!  

• Sommarbrud
    Darling Daisy skrev 2011-03-12 10:01:41 följande:

Nu lämnar jag datorn, ska ut och sortera skräp på skullen! Oh, vad roligt i nollgradigt snöslask!!  
    Låter roligt, själv sitter jag hemma med sjukt barn :(
  • Drömbröllop12
    Darling Daisy skrev 2011-03-12 10:01:41 följande:

Åh skullen, jag vill med ha en gård... :) Gud vad mysigt det lät!

Men själv är jag sjuk :(

• Ocean Bride
    Sommarbrud skrev 2011-03-12 09:55:36 följande:
    Men oj det var duktigt! Ja jag försöker att inte heller titta men då fastnar jag på skor eller ngt annat istället...
    hahah jag är precis likadan! Det går inte att hålla sig heeelt borta!!
    Skönt att allt verkar bra med dem!! Men Blä med testklänningen!! Men å andra sidan så kanske du får en bättre testbild då än vad du hade fått i helgen och då kanske du hade börjat tvivla?! Obestämd (Ett försök att peppa lite.... ) hahaha Det gick sådär känner jag.....Tungan ute
  • Skumboll
    Ocean Bride skrev 2011-03-12 10:56:23 följande:
    Skönt att allt verkar bra med dem!! Men Blä med testklänningen!! Men å andra sidan så kanske du får en bättre testbild då än vad du hade fått i helgen och då kanske du hade börjat tvivla?! Obestämd (Ett försök att peppa lite.... ) hahaha Det gick sådär känner jag.....Tungan ute
    Haha, jag har ju iaf något att se fram emot kommande vecka...

Och allt verkar vara okej med mitt paket som skickats från hong kong, det var påväg mot sverige idag.
Svar på tråden Den 8e kinaklänningstråden