mahj26 skrev 2011-03-03 10:05:16 följande:
Har de (milly) lagt ner sidan helt, eller är det bara tillfälligt? Har sett många som tipsat om
millybridal.comIngen vet om det är tillfälligt eller när den iaf kommer tillbaka. De fick nån jättedatakrasch...
Skumboll skrev 2011-03-03 09:40:46 följande:
Nejdå, och är de rosa ska jag inte ha rosa! (man kan välja färg!)
Nu blir jag lite tokig på alla bellor. Jag fick snabbt svar på mina ändringar, då sa hon att pösigheten bara blev så för att det är testklänningen och i fel material.... den riktiga klänningen skulle ju vara i chiffong så jag skulle inte vara orolig. Men så säger jag att den delen ska ju vara i spets - inte chiffong. Då får jag detta svar....
"Our designer said the upper part is made of tulle+lace,the bust part will be made of lace +elastic satin".
WHAT? Den undre delen ska vara i elastic satin och den övre i spets. Ska det vara så svårt att fatta?
ME! Vad menar de då, fattar inte heller riktigt. Fast som du säger att den övre ska va i spets - det säger ju de oxå. Men med elastic satin under ju, annars blir den ju genomskinlig. Och upper part av tyll och spets. Antar att de menar midjedelen då? Alltså det smala partiet mellan bystdelen och kjolen? Verkar ju visserligen logiskt att få in lite mjuk tyll där ihop med spetsen. Eller?
Och när du skriver den "undre" delen, menar du midjepartiet eller kjolen? För du hade ju empirskärning, visst var det ett mellanparti mellan byst och kjol? Kan du inte länka in den igen, går ju inte att se ditt galleri?