Agape skrev 2011-02-23 19:28:58 följande:
Kikar in och hejjar, hur går det för alla någon som bestämt, beställt eller fått sin klänning? Hinner inte alls med aktiviteten här inne och inte hinner man läsa ikapp heller...
Det finns ingen bildtråd där endast klänningarna vias upp till denna?
Idag har jag vart och prövat klänningar i butik för att få en känsla vad man passar i osv. Snacka om varierat bemötande i de olika butikerna. Hann bara med tre stycken men av rena principskäl så skulle jag inte vilja handla från iaf en av dem! Nu blir det att scana va klänningsmarknaden på nätet igen...
Dessvärre ligger allas bilder lååångt tillbaka (eftersom vi mest snackar skit i denna tråd i väntan på att klänningarna ska dimpa ner i brevlådan

).
Men hörrni, kan vi inte köra ett "genrep" med bilder? Vi som beställt och nu väntar på den egna och varandras klänningar - kan vi inte alla lägga upp bilder så man får lite koll på varann? Kommer inte heller ihåg vad alla beställt och orkar inte heller bläddra bakåt..
Dessa är mina 3 klänningar:
Den vänstra är i taft och omsydd av mig efter hemkomst. Den var översållad med spets som jag sprättade bort. Den vänstra är den enda jag har fått än så länge. Den i mitten är i sidentaft och är inte påbörjad än. Jag har lagt till ett megalångt släp och en lägre skuren midja än vad som är på bilden. Den högra är påbörjad (ska vara ivory, inte rosa), ha ännu längre släp och vidare kjol än på bilden och ha en axel.

Är SÅ otålig, vill ha hem de andra två typ NU!
Nå, ni andra - påminn oss med en bild på er beställda klänning så vi vet vad som väntar er andra om några veckor. Ska bli så roligt att äntligen få se alla era klänningar när de kommer!