Sandra380 skrev 2011-09-25 13:47:24 följande:
Ja, tyvärr har dom bara ett exemplar kavr och kommer inte beställa in den något mer då den utgår ur La Sposas sortiment därav det sänkta priset så det är bråttom.
Våra familjer är jätteglada för vår skull men verkar inte speciellt sugna på att hjälpa till om jag ska vara ärlig :( Dom vill att vi ska få våra drömmars bröllop samtidigt som dom hela tiden talar om "nä, men en sån klänning kan du inte köpa" eller "lägga så mycket pengar på ringar är idiotiskt". Vi har fortfarande inte köpt förlovningsringar och vill man ha en vigselring med stenar så får man ju vackert öka på priset en del men detta tycks helt onödigt för bådas våra familjer. De flesta har dessutom deklarerat att ska vi gifta oss får vi fixa det ekonomiska själva sååå :(
Jag får önska mig tyll rullar och andra små saker i julklapp tror jag men de stora delarna ligger ändå helt på mig och fästmannen.
På tal om stenar hittade jag en helt okej på guldfynd. Nu var denna förvisso i vitt guld för 4400... En idé är att vänta tills de har 20% på sortimentet (om man nu vill köpa ringarna på dessa guldkedjor). Vi köper min nu när det kommer för att den finns nu och jag kommer inte öka i ringstorlek..