• Wedding2012

Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?

Någon mer här som ska gifta sig 2012? jag vet att det är väldigt långt fram men det kanske finns fler ändå =).

Min sambo friade till mig den 14/8 på våran 1 års dag för förlovning och den 11e augusti 2012 blir det bröllop! =D.

• Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?
  • Rosi

Nu har jag äntligen köpt min brömklänning.. =) Vill bara att tiden fram till börllopet ska gå fortare.. =)

har även gjort ett par ljuslyktor som ska vara på borden. så nu försöker jag  lungna ner mig lite.. vill ju ha lite att göra om ett par månader.

• Millan1984
    Rosi skrev 2011-09-02 05:49:49 följande:
    Nu har jag äntligen köpt min brömklänning.. =) Vill bara att tiden fram till börllopet ska gå fortare.. =)

har även gjort ett par ljuslyktor som ska vara på borden. så nu försöker jag  lungna ner mig lite.. vill ju ha lite att göra om ett par månader.
    Åhhhh, vad blev det för klänning? vad kostade den?Jag kommer troligtvis ha köpt min inom 6 veckor

Nu när det är ganska lugnt på planerarfronten börjar man tänka på vigselprogram, och nu till min fråga:
    Vad är den "korrekta" ordningen för en vigsel? ska det vara en psalm direkt efter att man kommit in?? Har googlat oh alla verkar göra olika, så man blir ju fundersam över vilka saker som är ett måste osv...
  • Rosi

Jag kan lägga upp en bild på den när jag kommer hem. Jadu det var en bra fråga, vi komner inte gifta oss i en kyrka så jag vet inte hur det blir. Du kan ringa prästen och se hur det är.

• Lillkrissan

Hmm, jag planerar om det mesta hela tiden ;)
    Grunderna har jag dock klara resten ändras som sagt :P

• Rosi

Min klänning... =) Det är en Blue kosar 11 200 i värmland 15 000 i sthlm... Men jag fick den för 10 000kr..
    Det är mycket pengar men det är så stor skilland på en i lägre pris å denna..
  • Millan1984
    Lillkrissan skrev 2011-09-02 15:43:54 följande:
    Hmm, jag planerar om det mesta hela tiden ;)
    Grunderna har jag dock klara resten ändras som sagt :P
    Ja man har ju alltid något i tankarna håller på med framsidan till fest- vigselhäfte ( Vadå ute i god tid )
  • Millan1984

Rosi: din klänning är oerhört fin riktigt läcker!!

• Millan1984

Hade man bara haft en bättre budget hade man lätt kunna välja en sådan den satt jättefint, både fram och bak. Ska du ha uppsatt eller utsläppt hår?? Förut tyckte jag att slöja inte alls var fint (onödigt liksom) men när jag provade min klänning har jag ändrat åsikt och funderar starkt på att ha slöja

• Rosi

Jag kommer ha utsläppt fast med lockar.. =)
    Jag ville ha slöja men jag får inte ha någon för min blivande... =P han tycker det bara är önödigt.

Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?