• Wedding2012

Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?

Någon mer här som ska gifta sig 2012? jag vet att det är väldigt långt fram men det kanske finns fler ändå =).

Min sambo friade till mig den 14/8 på våran 1 års dag för förlovning och den 11e augusti 2012 blir det bröllop! =D.

• Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?
  • durrasflikka

Vi funderar på att dela ut inbjudningarna över jul och nyår till de vi träffar och sedan skicka resten. Men vet inte när vi ska sätta OSA. =/

• Rosi

Nu har jag nästan gjort klart våra program. Ska bara göra lite fin ljusteringar.
    Som att få att på sin rätta plats. Men jag blev väldigt nöjd med fram/bak sidan.. Glad 
    Kommer lägga upp en blid på dem snart. Och allt har jag gjort i Open office. Det är som ett Word program.

• Millan1984

Kommer ni alla att ha betalbar?? Vi ska ha det och nu diskuterar vi priser. Tycker ni 20:- för en öl är ett okej pris? eller är det för billigt/dyrt??

• Hanna05
    Millan1984 skrev 2011-11-17 15:26:11 följande:
    Kommer ni alla att ha betalbar?? Vi ska ha det och nu diskuterar vi priser. Tycker ni 20:- för en öl är ett okej pris? eller är det för billigt/dyrt??
    Vi kommer inte att ha alkohol vi.

Men 20 kr tycker jag låter bra. Men billigt :P
  • Rosi
    Millan1984 skrev 2011-11-17 15:26:11 följande:
    Vi kommer köra att man får köpa för 100 kr och sen får man öppen bar.. Men då gäller det bara Vin, öl och cider,
    Sprit kommer vi nog ta 20 kr/glas.
  • Mikina

Här är ett par till som gifter sig 11.08.2012, det känns både som att tiden går superfort och det miljon saker kvar att göra, och samtidigt känns det som att det är för tidigt för att göra många av sakerna. Vi tar lite i taget helt enkelt.

vi har:
    bokat lokal
    bokat kyrka
    bokat band
    bokat cateringfirma
    bokat fotograf
    köpt m2bs kläder
    köpt klänning & slöja
    köpt ring (mannen har inte bestämt sig om han vill ha en ring till eller inte)
    köpt saker till inbjudningskort och är klara med en prototyp
    köpt dukar, stolsöverdrag, bordslöpare, stolsrosetter
    bokat rum för bröllopsnatten
    fantiserat om bröllopsresa

Vi har också gjort gästlista och lite annat. tänkte faktiskt skicka ut inbjudningar redan i januari då det är så många som gärna tar semester i augusti och reser iväg så vi vill vara ute i god för att ge alla en chans att kunna komma iaf.
    När tänkte ni skicka ut inbjudning och när tänkte ni ha O.S.A?

och till er som tycker det är låååångt kvar, det är faktiskt mindre än 9 mån kvar!!

• Millan1984

Vi kommer att ha avec, och det som blir över kommer vi ha sen under festen också, men annars kommer vi inte ha sprit, utan endast öl/vin/cider/läsk. Vi funderade på något som Rosi planerar men det var några som tyckte att det skulle bli krångligt så då skiter vi i det och folk får köpa det dom vill...

mikina, vad mycket ni hunnit med

• durrasflikka
    Mikina skrev 2011-11-19 10:43:39 följande:
    Vi har också gjort gästlista och lite annat. tänkte faktiskt skicka ut inbjudningar redan i januari då det är så många som gärna tar semester i augusti och reser iväg så vi vill vara ute i god för att ge alla en chans att kunna komma iaf.
    När tänkte ni skicka ut inbjudning och när tänkte ni ha O.S.A?

och till er som tycker det är låååångt kvar, det är faktiskt mindre än 9 mån kvar!!
    Vi har funderingar på att skicka nu till jul/nyår men vi får se. OSA vet jag inte riktigt när vi ska sätta.
  • durrasflikka

Har blivit av med hela min favoritlista med olika inlägg här så får fixa ny igen så nu puffas många gamla inlägg upp av mig..

Svar på tråden Fler som ska gifta sig 11/8 -2012?