Linnch skrev 2012-01-02 22:11:29 följande:
Vi ligger ungefär som er i planering, kyrka och lokal bokade och övrigt är mer i tankestadiet än

Har varit och provat klänningar en gång, men det lutar åt att det blir en kinaklänning för mig, har dock inte kommit så långt som till att beställa än....
Va skönt att höra

skall testa klänningar i helgen, men har hittat en på DHgate som jag totalt älskar (min bild) så vill försöka hitta en liknande annars blir det den. . men vill ju helst komma i lite bättre form innan jag beställer så måtten blir så bra som möjligt

Någon som beställt från DHgate innan och har lite tips?
Skall hålla koll på den här tråden då det känns som vi kanske kan hjälpa varandra i när det är dags att ta tag i de olika sakerna så man inte missar något väsentligt..
Många av sakerna löser sig automatiskt känns det som, men det kanske blir mer panikartat när det bara är någon månad kvar. När det gäller firsör och smik så skall jag ta hjälp av mina syskon samt att vi har en konditor i syskonskaran så tårtan blir fixad där, vi har även musiker till vänner så min m2b står för det och toasmastern är redan utsedd, jag jobbar på ett spahotell så natten är klar också..
Det som jag tänkte börja med nu är inbjudningarna som skall ut i mars är tanken. Samt att jag pillar med festhäftet lite varje vecka då jag är lite av en perfektionist när det gäller sånt.. Sen skall jag prata med min barndomspastor och se om han finns tillgänglig för vår vigsel då min m2b inte har några speciella önskemål när det gäller sånt..
Är väldigt intresserad av att höra om era planer och när ni tar tag i de olika delarna