• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

H kommer du inte få föda naturligt nästa gång? Villemoa vad här ni för namnförslag? Nu skall jag nanna. Natti

• Norrskensflamman

Jag hoppas så att min bästa väninna ska komma och bo hos oss med sin dotter de tre sista dagarna innan de åker iväg till fjärran land i fem månader.

Hoppas, hoppas, hoppas!! Både jag och maken vill rå om henne och tösen (som är min T:s bästis) innan de åker. Sitta och snacka med levande ljus och ett glas rött, filosofera och reflektera och mysa.

• Norrskensflamman

Nä, puss o godnatt på er. Jag går och nannar. Over and out från Kemi fyr höll jag på att säga, men det var nästa fyr på kartan, vår ligger som nordligaste fyr i Bottenviken, på svenska sidan. Lyssna på sjörapporten nån gång hörni

Skepp å hoj!

• Villemoa

Ja, ska nog också ta och gå och sova. Ska ju träffa Bruttan imorgon!!

Sleep tight, don´t let the bad bugs bite! ♥

• Norrskensflamman

Oj, måste bara be er kolla in dessa vackra bilder. Maken jobbar i hamnen där de där båtarna kommer in. De packar (bla) havets guld i tjusiga förpackningar och säljer vidare till Grand Hotel i Sthlm och div andra skumma plejs

• passionsblomman

Flamman, det gäller att hålla koll på triangeln hörru.
    Spindlar, bälten och annat krafs får de väl hålla reda på själva.

Heloise, fina lilla Elise! ♥ Gött är att se att mamma-reflexerna är i full funktion. (som om jag nånsin tvivlat...)

Ni andra, det är pga att det akuta snittet mitt i alltihop utvecklades till ett katastrof-dito, så de fick lägga ytterligare ett snitt på stackars heloise. Livmodern krampade så svårt att de inte höll på att få ut lillstumpan.

Jag säger kanoter, men kanötter var mycket roligare. Ibland tar jag nya varianter just av den anledningen. Livet blir roligare med roliga ord. *vinkar till I´m yours*

Jag tycker faktiskt inte det var konstigt att Geir hängde löst idag. Det var hans sämsta gång och inte ens han har råd att missa i det här starfältet. Alla är duktiga, så man måste vara på topp. Linda gjorde hundra ggr bättre sista gången hon sjöng. Henne kommer jag att sakna, on verkar skön.

• Heloise

Blomman har helt rätt, pga det invändig katastrofsnittet är naturlig förlossning helt uteslutet, livmodern blir skör när det finns 2 ärrvävnader och det finns risker för att den inte håller för påfrestningen av en naturlig förlossning.

Inatt ringde telefonen, det var jourläkaren på neo, han ville bara berätta att en av studenterna som varit på Elise avdelning har fått vattkopper, så de skulle sända nått immunförsvarsboost ifrån Falun som de skulle ge alla barnen på hennes avdelning, jo men tack, det var det vi beövde lite mer oro

Nu ska vi äta hotellfrulle och sen familjemys, utan tester och prover

Jag nämnde nog aldrig igår att de hittat en syra som är för hög i hennes urin, men vad det innebär, eller vilken slags syra eller om det ens är något avvikande vet jag inte, jag vet bara att de ska utreda det ytterligare på labbet i huddingen., ytterligare nått att oroa sig för. Jag kommer att vara 50 innan vi får ta hem henne

• Aleta

Oj, Heloise! Vad onödigt att ni ska behöva roa er för vattkoppor också!
    Kram, kram, kram!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans