• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

TACK fina ni! Vi går runt och ler fånigt här hemma, samtidigt som vi vill invänta morgondagens blodprov innan vi vågar ta ut något. Men det känns alldeles underbart att vara så nära...

• Villemoa

Bruttan: nu blir jag generad tack för dina fina ord, de värmer verkligen! ♥ Måste ju säga att du går inte av för hackor du heller och dina fyra fina tjejer, så sööta så!
    Moa tyckte hon var jättefin i sin nya kappa en verkligt underbar dag igår!

• Ninnnis

snaily skrev 2010-10-24 12:28:54 följande:
    Hej Ninnis!Sporadisk smygläsare från granntråden lägger sig i! Jag tycker det där låter MYCKET plussitivt! Enligt vad jag läser på FASS så är det högst osannolikt att du skulle ha Pregnyl kvar i kroppen efter 14 dagar. Jag testade (svagt) positivt 14 dagar efter mitt ÄP (borde varit knappt 16 dygn efter Pregnylsprutan). Jag tror att du är gravid! Håller tummarna för att blodprovet säger detsamma!

Tack!

• Daa

Heloise: härligt att läsa om den arga badbebisen. *hjärtar* Kör hårt, Elise! Ninnis: åh. så. spännande. Håller krampaktigt tummarna för att det är ett plus som stannar kvar. Men det låter ju lovande det som Snaily skriver. *vinkar till Snaily*

• Daa

Mäh. Någon stal mina radbrytningar. Tur att ni är så smarta att ni förstår var de skulle ha varit.

• Norrskensflamman

*nynnar* Jag har haft trådbesök, jag har haft trådbesök

Allra finaste Daa med Skäggmannen (som ju inte alls är skäggig visade det sig) och Axel o Fälga i magen

Hoppas ni kom hem hela och välbehållna och att du får vila nu efter det påfrestande IKEA-besöket och besöket hos oss

Makan var på sitt mest sociala humör och väldigt pratsam! Han tyckte det var jättekul att ni kom förbi. Det tyckte jag också såklart! Hoppas mammakläderna passar.

Kram!

Fru E, en kram till dig också. Beklagar sorgen   Fy, så tråkiga nyheter.

Heloise: Härligt med en ilsken Elise som visar att hon minsann inte tolererar vad som helst. Det är go i den tjejen, då får läkarna misstänka vad de vill, jag tycker hon varje dag bevisar att hon är en alldeles förträfflig tjej som vet när det är dags att protestera.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans