• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Först tänkte jag "men herregud, jag är ju gravid!" Jag sprang hulkande in till maken och grät jag av lycka, sedan stod vi bara och kramades en lång stund. Men sen började jag noja över att det måste vara något fel, läste lite på FL (fy mig!) om Pregnyl och nu vågar jag inte tro att det skulle vara sant.

Jaja, imorgon får vi veta. Mot skogen!

• Hvidbrud

Finaste ninnis, nu gråter jag också! Du har väntat på ett pluss i år och dar! Du förtjänar ett plus lika mycket som alla andra! Det har varit en mycket lång bergocjdalbana för er! Hoppas hoppas hoppas att plusset sitter i i morgon! Massor av kramar till dig och maken! *håller tummarna så att de nästan ramlar av*

Ninnnis skrev 2010-10-24 11:38:03 följande:
    Först tänkte jag "men herregud, jag är ju gravid!" Jag sprang hulkande in till maken och grät jag av lycka, sedan stod vi bara och kramades en lång stund. Men sen började jag noja över att det måste vara något fel, läste lite på FL (fy mig!) om Pregnyl och nu vågar jag inte tro att det skulle vara sant.Jaja, imorgon får vi veta. Mot skogen!
  • snaily
    Ninnnis skrev 2010-10-24 10:22:23 följande:
    Alltså...Jag hade ett CB liggande hemma så jag smygtestade imorse. Det var ett plus...Jag vet inte om det är tillförlitligt eftersom vissa menar att ägglossningsprutan kan sitta i upp till 14 dagar och ge falskt plus. Det känns helt overkligt. Vi vågar inte riktigt tro på det utan inväntar tesdagen imorgon, men det var helt underbart att se ett plus för första gången i mitt 33-åriga liv...
    Hej Ninnis!
    Sporadisk smygläsare från granntråden lägger sig i!
    Jag tycker det där låter MYCKET plussitivt! Enligt vad jag läser på FASS så är det högst osannolikt att du skulle ha Pregnyl kvar i kroppen efter 14 dagar. Jag testade (svagt) positivt 14 dagar efter mitt ÄP (borde varit knappt 16 dygn efter Pregnylsprutan). Jag tror att du är gravid! Håller tummarna för att blodprovet säger detsamma!
  • Fru E

Ninnis-som jag skrev i messet, det finns ingen pott med plus som ska delas ut utan det är slumpen som avgör ni är såååååååå värda ert plus. Klart ni ska vara glada!
    *lovar att ta min pessimism och gömma den *

• Fjällbruttan

KRAAAAAAAAAAAAAAM Ninnis, jag bestämmer att det är ett äkta plus! Så det så
    :- :- :- :-

Heloise, har bara tvärläst om arg badad bebis HEJA!!!
    Kramar till er med!

Och tack snälla underbara Villemoa för en trevlig stund igår, var så kul att träffa dig!
    Hon är ruskigt snygg tjejer, en riktig pangbrud som det bara strålar runt!
    Och har en lika ruskigt söt dotter
    Och shopping klämde vi in ockås.. en underbar dag!

Här är det häcken full, och idag måste jag masa mig ut för att hitta jeans åt stora I och jag VILL inte , vill bara sova..  
    60-års kalas igår till halv tolv, alla i säng och klart vid ett...phu.. och en Groda som var så överstimulerad att hon hållit konsert en gång i timmen...zzzzzzz
    Jag längtar hem

Kramar om ALLA och återkommer senast onsdag.....
    maken väntar visst hemma med 102kg älgkött.... bussigt va?

• Villemoa

Åååååh Ninnis!! Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas det är ett riktigt plus!!! Plusvågen har startat! ♥ ♥ ♥

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-10-24 10:22:23 följande:
    Alltså...Jag hade ett CB liggande hemma så jag smygtestade imorse. Det var ett plus...Jag vet inte om det är tillförlitligt eftersom vissa menar att ägglossningsprutan kan sitta i upp till 14 dagar och ge falskt plus. Det känns helt overkligt. Vi vågar inte riktigt tro på det utan inväntar tesdagen imorgon, men det var helt underbart att se ett plus för första gången i mitt 33-åriga liv...

Åhhhhhh! *TOKHÅLLER TUMME*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans