• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru Bygg

Åh, underbara arga Elise! Tack för att ni delar med er av era upplevelse. Håller alla tummar för att Elise inte får vattkoppor och att hon blir starkare och starkare.

• Fru Bygg

Ninnnis, ett plus! Så underbart! Håller fortfarande tummarna hårt så att plusset håller i sig!

• Fru sy

*Vinkar till fru bygg* Vad ska ni göra idag?

• MSW

Åh HeliPanzer: Vilken härlig liten Elise!! Hoppas att sakerna ni önskar går i uppfyllelse!

Ninnis: Jag håller tummarna för ett fortsatt plus! (Och säger stort GRATTIS, för jag tror säkert att det håller i sig!)

*tassar ut igen*

• Fru Bygg

Vinkar tillbaka till fru SY. E och jag har inga större planer nu på dagen. Tänkte faktiskt passa på att sova när E sover middag. Är så trött just nu!

Sen i eftermiddag ska vi hämta E:s pojkvän på dagis (han är lika gammal som E) och sen ska jag bara titta på när de busar rundor.

Ikväll ska jag iväg och träna flickor födda 01 i gymnastik. Andra gången för mig och det är så roligt!

Hur ser din dag ut fru Sy?

• Ninnnis

Jag har varit och lämnat blodprov, så nu är det bara att vänta...

De ringer maken och vi har bestämt att han inte ska berätta förrän vi ses hemma ikväll. Jag orkar inte ta emot ett negativt besked på jobbet.

Jag håller tummarna stenhårt för Blommis folliklar, Fru E´s embryo och Hvidis inskrivning!

• Fru Bygg

Oj, det var snabbt svarat. Då håller vi tummarna tills ikväll!
    Men jag känner på mig att detta är starten på plusvågen i tråden!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans