• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-25 11:52:36 följande:
      Neeeeeej ingen ridning ivägen för min nyfikenhet!!!Jag fattar inte att du står ut med att inter inga maken och skrika "Jag har ÄNDRAT mig BERÄTTA GENAST!"fast det är klart, hur läskigt vore det att få dåliga besked på jobbet... *förstår*

Jag kan väl skicka ett sms till dig direkt då

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-10-25 11:55:14 följande:
      Jag kan väl skicka ett sms till dig direkt då

DÄR kom ett löfte jag kommer att hålla dig vid!

• Hvidbrud

Mig också! Mig också!

passionsblomman skrev 2010-10-25 11:58:03 följande:
      DÄR kom ett löfte jag kommer att hålla dig vid!
  • Daa

Fru Sy: skönt att det inte var någon infektion och att allt ser bra ut.

• lanovia 08

Sådär ja nu funkar våran dator igen, och tur är väl det för jag skriver ju som en kratta med mobilen. Förstår inte hur ni kunna fatta vad jag menar.

• lanovia 08

Håller på att smälla av här. Är så nervös och nyfiken för Ninnis och Herr Ninnis skull!
    Gode gud låt pluset vara kvar.
    Snälla Ninnis smsa mig med!!! snälla! Jag kommer inte kunna vänta till imorgon.

Vet ni alla plus i denna tråd är underbara mirakel som gör mig jätteglad. Sedan finns det 3 personer som har fått kämpa extra mycket som jag skulle kunna hugga av mig händerna för bara de kan få ett plus. En utav dessa kommer kanske få ett ikväll, jag håller på att börja gråta bara av glädje, nervositet och vanmakt.

• lanovia 08

Igår natt var jag på en bröllopsspelning, jädrans vilken publik vi hade. Rockade järnet.
    Jag blev nostalgisk och började tänka på våran fest. Om man slapp allt planerande så hade det varit väldigt kul med en sådan fest igen.
    Dock kom jag inte hem förrän kl 4 på morgonen. Maken tog E och såg till så jag fick sova, men idag känner jag av det, sååå jädrans trött.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans