• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-25 17:24:02 följande:
     Ninnis, har inte karln kommit hem snart?????????

Nej han kommer om en tímme...

*kreverar*

• Ninnnis

för krånglande bilar och karlar!

Blommis, hoppas den ökade dosen gör susen! Heja folliklarna

• Daa

Aaaaah! *sympatikreverar en smula*

Ninnnis skrev 2010-10-25 17:49:12 följande:
      Nej han kommer om en tímme...*kreverar*

• Daa

Det första jag gjorde när jag kom hem var att se Elise-filmen. Med ljud den här gången. Satt med tårar i ögonen. Heloise och Panzer, hon är verkligen ljuvlig, den lilla flickan! ♥

• Daa

Flamman: Grrr för rackel-bilen! Morrrrrr åt martyrmaken.

Villemoa: KRAM! Kräks på du.
    Puerto: vänd på dig. *lockar med ett färgglatt mjukisdjur med en lång och fin etikett som prasslar roligt.*
    Tiden: gå fort nu.

Blommis: hoppas nu att den ökade dosen ger en riklig och god skörd! *hoppashoppashoppas så in i Norden*

• Daa

Hmmm.... Nnae.
    Jag har inte haft tid idag. Om jag hade haft tid hade jag inte orkat. Sov illa inatt och var riktigt orolig i morse för hur jag skulle klara den här dagen. Det verkar jag ju ha gjort hyfsat i alla fall.

Chefen har inte tagit upp mina FK-bekymmer alls. Och som sagt, har själv haft lite för ont om tid.

Villemoa skrev 2010-10-25 14:21:43 följande:
    Daa: har du telefonterrat FK än då? Va, va, va?
  • Daa

Kramar till dig och maken, Lanovia! Hoppas att han snart får må bättre.

lanovia 08 skrev 2010-10-25 12:28:46 följande:
    Det blir långsamt bättre i huset och verkar också som att maken långsamt tar sig åt rätt håll. Men det tar ju tid innan symptomen bara försvinner helt.Han får sådan fruktansvärd ångets mellan varven. Men nu har han ju kollat upp läget och vet att han inte är döende. Så det är bara för mig att påminna honom.  

• Daa

Ninnnis skrev 2010-10-25 12:57:41 följande:
      Hahahahaha! MULPUSSAR skulle det vara och inget annat!

• Norrskensflamman
    passionsblomman skrev 2010-10-25 17:22:50 följande:
    -)/%(%¤#Σ‡ξ/%¤#(%(/ )&%=≠ψ(/%Ξ)/ω%)%)&P si;Bilskrälle! -)/%(%¤#Σ‡ξ/%¤#(%(/ )&%=≠ψ(/%Ξ)/ω%)%)&P si;Karlskrälle!
    Kunde inte ha sagt det bättre själv Blomman

Nu har jag skickat iväg honom på Jägarskolans första träff. Få se hur det går. Han var så jäkla nervös och sur innan, vankade av och an. I våras gav han fan i det, så jobbigt tyckte han det var. Nu har han i alla fall pallrat sig iväg. Är dock rädd att han kommer hem och är avskräckt för att det blir mycket pluggande och svårt att förstå. Nåja, jag hoppas att han istället träffade några kuliga typer så att han kanske tycker att det var lite roligt och intressant.

Blomman, hoppas, hoppas maxdos is the shit!! Massor med folliklar vill vi ha

Daa: kram på dig. Ja, det krävs ork om man ska härja med FK. Hoppas du får sova bättre inatt och lyckas hitta lite kraft till imorgon!

• Ninnnis

Jag är GRAVID!!!!! Det trodde jag aldrig jag skulle få skriva.

Det är en lång väg kvar och allt kan hända, men just i detta nu är jag gravid för första gången någonsin.

Herregud, jag kan knappt tro det. jag är så lycklig

TACK för hållna tummar och kramar, ni är bäst! Nu ska Fru E och Blommis bli gravida också, sen är lyckan total.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans