• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru sy

GRATTIS GRATTIS NINNIS!! Helt underbart! Sitter oxå här och torkar tårarna... är så glad för er skull!!!

• Fru E

Blommis-maxdosen kommer att göra susen i musen för att fortsätta på Ninnis felskrivning
    Hehe ställ in er på att jag behöver peppning för jag är mästare på att vara negativ antar att det är en försvarsmekanism för att ställa in sig på det värsta. Och talar vi om tålamod så har jag inget sådant heller .
    Visst är det tidigt än (rd6) och mycket kan hända men jag stressar upp mig med att alla (inte NI ) hit och dit säger att man ska känna saker som molvärk (ehhhh ja hur bedömer man det ), det ska dra i äggstockarna eller sticka och man ska känna si och så för att lyckas. Förnuftet säger att jag inte kan känna något såhär tidigt och inte heller behöver känna något speciellt alls men men den som lever får se.

Daa-peppar lite till så du orkar strida med FK

Flamman-håller med övriga, karlskrälle är vad han är
    Här hemma ligger maken redan i sängen och är karlförkyld *suck* har verkligen inget tålamod med en liten förkylning. En annan tar en ipren och går snällt till jobbet medan maken åker hem från jobbet och lägger sig ynklig i sängen och kraxar

• Daa

Det blev en konstig plusvåg när man citerade inlägget...

• Fru E

Dock en plusvåg

Jag följer den än så länge utanför fönstret och får se om även vi får turen att hoppa på eller om vi landar på bottnen utan surfingbräda

• Daa

Okej, Fru E, jag hoppas för dig in i det allra sista. Ska göra mitt bästa för att peppa dig också. Kram

• Fru E

Daa- *fjantmoster är mitt mellannamn * nu lite te

• Hvidbrud

Grattis grattis grattis!!!!!! De bästa nyheterna på väldigt väldigt länge! Detta har vi väntat på typ så länge vi hängt här! Jag ska få en mammaledigkompis! Jag ska få en mammaledigkompis! Jag ska få en mammaledigkompis! (totalt ego ) kram på er båda! Plusvåg till tråden!

• Daa

"Fjantmoster", fru E? I egenskap av överanalyserande grubbelmakare tänker jag inte döma dig.

• passionsblomman

GRATTIS NINNIS OCH SNOBBENMANNEN!

HELT otroligt! Första försöket tog! det finns under och mirakel!!!!!                                               

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans