• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Aleta

HURRAAAAAA!!!
    Grattis Ninnis och Ninnismannen!!! Helt underbart. *Hoppar och dansar av glädje*

Jag håller med Fru E liten högre dos gör susen i musen för Blommans folliklar .

Upp och surfa på plusvågen tjejer!

• Aleta

(Fru E, du äter väl inte Ipren på riktigt just nu? )

• Klockarbol

Jag inte ens smyger in från granntråden utan hoppsaskuttar in!

JätteSTORT grattis Ninnis!!!

(Ja, jag lipar en lite skvätt jag med... Den 18-åriga dottern gick precis förbi och undrade om det här verkligen är ett bra forum för mig eftersom jag gråter så mycket när jag läser här . Jaaa! Det här är ett jättebra forum, jag är så glad - snörvlar jag )

Hoppsaskuttar ut igen!

• Fru Bygg

GRATTIS GRATTIS GRATTIS NINNNIS!!

Är så glad för er skull! Det är ju så underbart att Herr och Fru Ninnnis kommer få en liten bebis!!

Vilken underbar start på denna dagen!

• Norrskensflamman

God morgon!

Var tvungen att kika in för att få lite positiv (i dubbel bemärkelse) energi!!! Så fantastiskt underbart med Ninnis plus *blir alldeles varm i hjärtat*

Maken drog ner mitt humör igår rejält. Han kom hem från kursen och sa att det var sådär. Att han inte förstått så mycket, det han läste förstod han ingenting utav och att det är skitmycket att läsa. Han missar nästa träff och kommer behöva läsa 150 sidor.
    Han surade i alla fall i hop totalt av någon okänd anledning och jag fick skit för allt möjligt igår kväll och nu pratar han inte med mig och ska minsann INTE gå till skötaren på något samtal idag. Jag blir så trött!!! Fy fabian så less jag är, jag vill bara spy.

• Norrskensflamman

Förlåt om jag drog ner stämningen här... ville egentligen bara få ur mig det som jag hållit inom mig hela kvällen igår och imorse där hemma. Jag kan inte fatta hur maken funkar; hur kan man fortsätta vara sur och arg hela natten, vakna och fortsätta vara arg som ett bi. Inte prata, inte kramas inte säga hej då när jag åker till jobbet. Den delen förstår jag inte.
    Jag fick lära mig hemma att man  ska aldrig somna osams. Det är min makes favorit. Just att somna osams. Allvarligt börjar jag tro att det är något han gillar för att han vet att jag mår dåligt av det. Han straffar mig. Men i slutänden straffar han sig själv, för jag har redan vant mig och jag pussar och säger godnatt och somnar nuförtiden. Men han själv ligger och vänder och vrider på sig, kliver upp på natten, kan inte sova. Rätt åt han  
    Detta att skiljas som ovänner är också något som jag avskyr. Något kan ju hända under dagen eller på väg till jobbet så man aldrig ses igen. Men maken han älskar det!
    ATt åka iväg och smälla igen dörren. När jag låg och pendlade till grannkommunen så var hans favorit att bråka och vara sur på morgonen och vägra pussa mig hej då innan jag åkte. Ibland kände jag att det vore rätt åt honom om det hände mig nåt såna gånger, så han fick sig en näsbränna. Jag vet att det är FEL att tänka så, men jag kan inte hjälpa det. Ibland kan jag inte rå för att jag tänker så...

VAD kan vara så viktigt att bråka och sura över, att man måste skiljas som ovänner??

• ingenjörsbruden

In en snabbis.....

GRAAAATTIS, Ninnis o herr Ninnis!!! *skuttar runt o klappar händer*

O grattis, Hvidis, till mammaledigkompis!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans