• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

Ninnis: hälsosamtal är en relativ ny företeelse som de började med förra året har jag för mig. Minns inte att jag hade ett hälsosamtal när jag väntade Moa.

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-26 14:39:24 följande:
    Men vad söta ni är

Söt kan du vara själv För det är du!

• Ninnnis

Villemoa skrev 2010-10-26 14:40:56 följande:
    Ninnis: hälsosamtal är en relativ ny företeelse som de började med förra året har jag för mig. Minns inte att jag hade ett hälsosamtal när jag väntade Moa.

Det verkar variera mellan olika landsting också? Det känns lite tidigt att boka samtal med BM redan i vecka sex, men det är väl iofs bra att få rätt info så tidigt som möjligt. Overkligt är det i alla fall  

• Ninnnis

Blommis, var det på torsdag du skulle göra VUL? Eller var det imorgon? *förvirrad*

• Villemoa

Ninnnis skrev 2010-10-26 15:39:00 följande:
      Det verkar variera mellan olika landsting också? Det känns lite tidigt att boka samtal med BM redan i vecka sex, men det är väl iofs bra att få rätt info så tidigt som möjligt. Overkligt är det i alla fall  

Jag tror att det är relativt tidigt i alla landsting, kanske diff på en vecka eller så. Var på hälsosamtal v.5 den här gången och sen inskrivningssamtal i v.9 eller 10. Jaa, förstår att det är overkligt!

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-10-26 15:39:49 följande:
    Blommis, var det på torsdag du skulle göra VUL? Eller var det imorgon? *förvirrad*

På torsdag! Och nu ringde de från CvL också och instruerade själva också om just Menopurdosen och att det ska vara nytt blodprov på torsdag med, så man ser stegringen. Utifrån det blir det beslut på ifall det ska vara menopur även på fredagen.

• passionsblomman

Ninnis, tänk för att om inte så värst länge kommer du att kunna dansa runt på vardagsrumsgolvet med ett litet pyre och sjunga med:

">

-GUUUD vad sotis din hund kommer att vara!

• Fru sy

Hej tjejer. Jag funderar på om jag håller på att bli knäpp Det är så att min farbror med famil vill komma och bo över hos oss samma kväll som vi har varit på RUL på dagen. tycker det är roligt men börjar diriekt oroa mig för hur det skulle bli ifall det inte skulle se bra ut på UL. Har jag blivit helt knäpp eller är det normalt att oroa sig såhär mkt? För visst går väl de flesta graviditeter bra när man har kommit såhär långt? Vet såklart att det inte finns några garantier men måste väl ändå kunna tänka att vi kommer vara tre i familjen till våren?

Längtar mkt till RUL, var länge sedan vi såg den lill* i magen nu och ska bli spännande att se vad det är för en liten där, om det går... Under det senaste året har det fötts 10 barn i vår bekantkapskrets och då har det bara varit en flicka av alla de barnen. Ska bli spännande att se om vi fortsätter på samma bana eller om det kommer bli lite mer jämnvikt... om vi får se det på RUL hade det varit kul annars får vi ju veta i april...

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-26 16:52:41 följande:
    Ninnis, tänk för att om inte så värst länge kommer du att kunna dansa runt på vardagsrumsgolvet med ett litet pyre och sjunga med:www.youtube.com/watch-GUUUD vad sotis din hund kommer att vara!

Åh!

*går och pussar lite på vovven i förebyggande syfte*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans