• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Andbeyond, skit i skolan! Det är här de viktiga grejorna händer! Du måste hänga och berätta om sparkar! Vilken vecka är du i nu? När är BF?

Flamman, näääe, det är Elise som ska flyga!

• andbeyond

Blommis: Haha! I wish!

Lilltjejen börjar bli en riktigt duktig sparkare nu. Särskilt när jag suttit på lektion länge och lutat mig över anteckningsblocket. Lite trångt där inne eller nåt Maken är lycklig för nu kan han också känna. Jag är i vecka 20+5 så över halvvägsstrecket. 110311 är det datum vi fick sist, tror jag. De har sagt lite olika, haha.

Tänker på dig fina blomman! Hoppas det blir follikelboom därinne!

• andbeyond

alltså, follikelboom på ett trevlig sätt. mer som ett kittlande pooof..

• dfk

Heloise o panzer, vad skönt att komma till Gävle med lillskrutt!

Känner mig som en urvriden trasa, så trött. Nej det får bli en tidig kväll, vinkar godnatt!

• Villemoa

Fru sy: jag är fortfarande less men varje dag tar mig närmre förlossningen. Det är så jag måste tänka annars blir jag tokig.

• andbeyond

Villemoa: Kul Hoppas den lille vänder sig och att du får må bättre eller få din bebis snart!

• passionsblomman

andbeyond skrev 2010-10-26 20:38:58 följande:
    alltså, follikelboom på ett trevlig sätt. mer som ett kittlande pooof..

Eller pop pop pop kanske. Som follikelpopcorn.

• Norrskensflamman

Underbara nyheter att Elise får flyga hem till Gävle Shit pommfritt va gött!!!

Här har maken försökt hålla sig sur hela jävla kvällen. nu har dock en kompis till honom från Murmansk dykt upp, så vi sitter och ölar/vinar lite grann och nu börjar han tina. För jag och kompisen har myyyyycket skoj och myyyyycket att prata om ,så han måste bara öppna munnen för annars blir han helt off

Sen kläcker han ur sig att nu har han gått med på att ta mediciner så nu måste jag gå med på det han vill; att vi skaffar ett till barn ! Nähädu, den fällan går jag inte i. Det är bara ett sätt att binda mig ännu mer hemma. Så det går jag inte på.

Hur kan han vilja ha fler barn när han inte vill delta i deras skolgång, aktiviteter och annat

Jag vet inte om jag uppdaterat er: Maken dök upp idag på samtalet. Läkaren har tittat på fallet och det som Skötaren rapporterat under bedömningssamtalen och vill att han provar två olika mediciner snarast: Ergenyl och Concerta. Ergenyl är humörstabiliserande och ges bla till de som är bipolära. Concerta är en medicin som man ger till personer med ADHD. Så läkaren misstänker m a o det som jag misstänker. Ska bli spännande att se hur han reagerar på medicinen.

Någon som har erfarenhet av dessa mediciner? Inboxa mig i så fall.

Kram o god natt!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans