• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

Städa med ett litet barn är intressant. Lillskruttan är rädd för dammsugaren så jag har fått bära henne på höftet och dansa runt. hehe... vi har haft kul i alla fall.

• Fjällbruttan

Hallå, gissa vem som vaknade så fort jag gick in här
    Snart bajsar väl nåt av barnen också....

Ninnis, du ska INTE masseras på ländryggen och låren, det var de benhårda med på min massageterapeututbildning (jisses vilket ord) det finns nämligen områden där som du kan röra om ordentligt i och snabba på tex mens, så det området är no no under graviditetens första trimester.

Lanovia, HEJ
    Du verkar ha lika fullt upp som jag

Blomman, tack för uppdatering via sms, du är guld värld!
    Fast stora I undrade varför jag började böla (som hon uttryckte det) på Ica...
    För att jag är så jäkla glad!!! (för er som undrar var det messet om att Ninnis plussde!)

Flamman, kram kram och åter kram!!

• Ninnnis

Nu ska jag köra och handla, sedan hämta vovven på dagis och så småningom ska vi på agility. Det ösregnar och blåser halv storm, så det blir väl lagom kul. Jaja, det finns inget dåligt väder, säger man ju...

• lanovia 08

Det ligger inte jättelångt bort i tiden. Men vi har sagt att vi väntar nog 1månad till, så allt kan få lugna ner sig lite runt oss innan vi skall börja tänka på BIM och BOM och allt psykiskt påfrestande.

Måste erkänna att det känns sjukt. Här sitter vi med en dotter som inte ens är 1 år och vi har redan börjat prata om nästa barn. Men vi älskar verligen våran dotter och att vara föräldrar, tänk att få en till om inte få lång tid.

Ninnnis skrev 2010-10-27 14:11:35 följande:
      Gasa på!

passionsblomman skrev 2010-10-27 14:21:02 följande:
    Ja gasa Lanovia!
  • Ninnnis

Jag tror faktisk jag skippar massagen också. Så viktigt är det inte.

Kram på er!

• Fjällbruttan

Daa!!!
    Underbara snälla du!!!
    Du och maken är så gulliga, tack för blomstercheckarna!!

Min make flinade och sa: Jaha, mer orkidéer antar jag?!
    Jajamen

Tack tack tack och åter tack!!

• passionsblomman

Lanovia, tja, eller så bara skiter ni i att skydda er, lever era liv och behöver kanske inte ens tänka nå´ vidare på allt det där, utan resten av livet tar upp allt space. Det är nog bara bra!

• Fjällbruttan

Måste bara berätta att det blev lite roligt när vi var borta och jag slapp vara hemma ett tag, det var skönt med en paus från varandra! Men på söndagen klättrade maken upp på traktorn för att byta en lampa i saftblandaren, halkar på den sluttande motorhuven och trillar ner.. Han lyckas få benet mellan trac-liften(den som lyfter skopan) och motorhuven, men gör nån slags volt så han klarar benet men landar på ansiktet som numera har rätt många färger på ena sidan och ett igenmurat öga....... Senare erkände han att han kommit på att han nog varit medvetslös ett tag också, för han hittade en massa blod på marken, men när han kom in och skulle kolla sig i spegeln blödde det ingenstans, mao var han borta ett tag. Det som gladde mig var att av slaget i skallen fick han en knäpp så när vi kom hem möttes vi av marschaller redan 3 km från huset och så var det marschaller på hela uppfarten... han lös vägen hem för oss!!! Jag blev alldels varm i hjärtat!! Och han mår lite bättre och är jätteglad över att vi är hemma igen, och jag är glad över att vara hemma, så just nu är allt på topp, förutom en snorig Groda, men det gör inget!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans