• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru sy

Ta hand om dig fru Bygg!! Hoppas du känner dig bättre snart

• Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-10-27 16:51:38 följande:
      Åh, tack! Gulle dig Jag blir också glad när jag tänker på det, vilket jag gör typ hela tiden Hoppas du mår bättre snart. Var rädd om dig! Vi kanske skulle styra upp en BT-fika snart? Kan det pigga upp dig tro? Fru E, skulle vi inte våldgästa dig?

Du är för underbar!
    Klart att en BT-fika kommer att pigga upp mig, det räcker ju med att prata med er så blir man på bättre humör. Jag gillar inte att vara nere, men tror att det är pga allt som hänt. Nu är det nya tag som gäller!

Sitter och tittar på min underbara dotter som sitter i sin fåtölj och tittar på tecknat. Vilken liten bustjej vi har! Ni anar inte vilka hyss hon redan hittar på om dagarna...

• Fru Bygg

Fru sy skrev 2010-10-27 16:54:36 följande:
    Ta hand om dig fru Bygg!! Hoppas du känner dig bättre snart

Det gör jag nog! Känner mig redan piggare efter att ha pratat med er!

• Fjällbruttan

NU har jag läst ikapp

Jag har skrattat, gråtit, morrat och nickat igenkännande!

Fru Bygg, tack för att du delar med dig, för det är skönt att höra att man inte är ensam om knasiga svÅrföräldrar!
    Har svÅrfar här just nu men som tur var är kom maken hem från jobbet så jag gömmer mig bakom datorn

Skönt också att höra att lillans hjärta slår som det ska

Lanovia, klokt att ta hjälp! Maken insåg att han inte skulle hinna städa då vi var borta så han bytte med sin kusin, hon har fått hö kört med traktorn så hon fick städa här

Blomman, håller tummarna för fina äggblåsor och många fina ägg!!
    Vilken pärs med alla prover och Vul och sprutor!

Fru E, hoppas att din ruvning kommer att resultera i ett stort FETT +

Daa, må du vinna kampen mot FK... och ursäkta en förvirrad fråga, men vad jobbar du med egentligen? Förmodligen vet jag det men minns inte....

Är så mycket mer jag skulle kommentera men är helt blåst i hjärnan, snor-Signe har bott på mamma idag, så när hon sov läste jag ikapp.,, men nu är det dags att laga middag.
    Idag blir det kokt älgkött med potatis och lingon... kokade kött till köttsoppa men det blev så mycket kött så vi får äta en omgång innan jag meckar soppa

Kramar till er alla

• Hvidbrud

Ninnis: vänta med massagen! Det fins punkter lite både här och där som påverkar underlivet och det är ju onödig att joxa runt när det nu äntligen är där! Sen är det ju affaldstofferne (danska... Svenska?) som kommer i omlopp och då även in till lilla embryot. Nä, bra att du avbokade! Tidning har jag också hört att man ska undvika, men det är mest för risken att falla. Kramar till er alla!

• Daa

Hej. Jag slog på datorn för att kommentera en massa, men nu står det stilla i huvudet och jag sitter mest och klipper med ögonen. Maken sitter bredvid och ler och säger att jag är jättesöt när jag är jättetrött. Men jag tror att han egentligen tycker att jag ser rolig ut...

Bruttan: Vi blev så glada över kläderna. Det blir fint med orkidéer.
    Och så fint med din makes marschaller.

Blev riktigt överraskad idag när chefen kom och förkunnade att de ringt honom från FK. Jag blev lite nöjd, för det betyder ju att någon har plockat upp mina papper. En stund senare ringde samma människa till mig och ställde frågor angående de tunga och mindre tunga lyften. Nu ska hon läsa lite mer och sedan kommer beslutet någon gång nästa vecka. Ännu ett steg längre.

Nu kom maken och ville ha lite hjälp. Då insåg jag att jag har suttit med det här inlägget i kanske tio minuter... gää-ääsp!

• lanovia 08

Daa, hoppas hoppas hoppas att de kan ta ett förnuftigt beslut på FK.

• lanovia 08

kloka ord

Hvidbrud skrev 2010-10-27 18:14:37 följande:
    "att oroa sig gör aldrig morgondagen lättare, det gör det bara tristare idag."

• lanovia 08

Appropå gravid och hysterisk så tycker jag också att man skall hålla sig borta från tidningar när man är gravid.

sorry kunde inte låta bli.

Hvidbrud skrev 2010-10-27 18:14:12 följande:
    Tidning har jag också hört att man ska undvika, men det är mest för risken att falla. Kramar till er alla!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans