• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Villemoa skrev 2010-10-28 09:08:52 följande:
      På tisdag är det dags!

Aha! *noterar i minnet*

Kom igen nu Puerto! Rotera!

• Hvidbrud

Undrar hur det har gått med foliklarna... Hoppas på att där är minst 11 fina vackra mognande blomsterknoppar!

• Ninnnis

Oh, Blommis är grön! Tänkte precis skicka ett sms till dig, vännen, men nu hoppas jag på rapport här istället. *hoppashoppashoppas*

• Daa

Aleta: men fy, så läskigt med färgångorna! Hur är det idag?

Lanovia: Hurra för ett färdigstädat hus! *klappar händerna av förtjusning*

Flamman: mysigt med spa-kväll. *hjärtar Flammans söt-ungar*

Bruttan: men åå, varför begriper inte ärkeaset hur ledsna han gör sina barn?

dfk: så kul med en familjedag på museet!

Puerto: vänd på dig.

• Ninnnis

Daa skrev 2010-10-28 11:40:04 följande:
    Hej Ninnis! *vinkar och viftar*

Hej FinDaa! *vinkar tillbaks*

• Soldemor

Hvidbrud skrev 2010-10-27 18:14:37 följande:
    "att oroa sig gör aldrig morgondagen lättare, det gör det bara tristare idag."

Den borde jag ha på insidan av glasögonen!

• Fru Bygg

Ninnnis, ja till BT-fika snart. Du kan väl bara helger va, eftersom du jobbar?

• passionsblomman

Belöningen för maxdos de här dagarna blev blek och ynklig.
    Tre folliklar är nu fyra och de har inte vuxit något vidare.

Det gör att jag sannolikt ska ta menopur även imorgon och ganska troligt även lördag. Ev ÄP kan alltså tidigast bli tisdag nu då.
    Nytt blodprov är taget och postat. Ifall det nu inte skulle komma fram med posten till CvL tills imorgon, då vet vi inte ett skit om mina värden. Bara den grejen känns ur-jobbig.

Jag mår skit. Dels kan jag fan inte sova, så jag är helt slut i pallet. Dels har jag huvudvärk (det är ju bla därför jag inte kan sova) så jag känner mig ganska nedsatt mentalt efter så många dagar med den skallebanken.
    Dessutom så orkar jag verkligen inte tänka positivt för ögonblicket. Jag känner mig förbannad fast jag egentligen är skitledsen och jag undrar på allvar HUR stor idiot man kan vara som utsätter sig för det här.

FY FAAN!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans