• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

Nej nu måste jag lämna er. Vi skall iväg och leka med föräldrargruppen.

• Norrskensflamman

Hvidbrud skrev 2010-10-27 22:15:42 följande:
    och en häxhatt och lösnäsa! Eller fe-vingar och trollspö! Guuud vad roligt, flamman! Kan du inte komma och hämta upp mig på vägen?

Okej, jag hämtar dig. Vi har ju konstaterat att vi bor nästan grannar

• Fjällbruttan

lanovia 08 skrev 2010-10-28 12:22:30 följande:
      skall bara få maken på fötterna igen.Ikväll skall vi ta det rätt lugnt. Finns ju inget att städa!!! Skall bara packa väskorna inför helgens hummerfest i stugan. Och helgen blir ju också rätt lugn. Så snart hoppas jag att han skall känna sig bättre.  

Han kanske också skulle behöva lite glad-piller

Mer hjälp till tjuriga män som tror de ska klara allt själva!
    När ska egentligen grottmannen försvinna??
    Vi kvinnor släpar faktiskt hem byten nuförtiden, även om bytet ofta visar sig vara en snygg handväska istället för en borrmaskin att bygga hus med

• lanovia 08

Hehe byte som byte.

Tror nog han skall klara sig utan piller. Men visst är de dumt envisa ibland.  (fast vem är inte det)

• Fjällbruttan

Tänk att BM ska få besiktiga en meter mage idag
    ♥ lilla Axel och Fälga ♥

Är väl dags för en magbild i galleriet snart??? *Tittar bedjande och blinkar vilt med mina små grisögon så det ser ut som jag fått skräp i dem *

• Daa

Låter kul.

lanovia 08 skrev 2010-10-28 12:24:44 följande:
    Nej nu måste jag lämna er. Vi skall iväg och leka med föräldrargruppen.

Jag måste också lämna er. Jag ska försöka få lite jobb gjort och få stryka lite på att-göra-listan.

*kramar om Blommis igen*

*kramar om hela högen*

• passionsblomman

Fjällbruttan skrev 2010-10-28 12:21:24 följande:
    Blomman!! Kramar om och håller fast länge!Skit också, förstår att du vill ha en stor äggkartong full till frysen också!Håller tummarna för att det blir THE EGG som tas ut nästa vecka!Kramkramkramkramkram

Ja, alltså det kan vi ju bara glömma. Frysen alltså. Nu gäller det ju att de inte säger imorgon att det växer så dåligt att det inte ens är idé att fullfölja behandlingen alls. Att ens tro att det ska bli ett enda tilbaka känns rätt svårt faktiskt.

• Fjällbruttan

Hej Flamman, visst tar du vägen förbi här med, vill också med på party

Jag har en svart häxhatt med långt grönt hår och en spindel som hänger från hatten...
    Vill ju att känner igen mig

• Norrskensflamman

Blomman, största, varmaste och innerligaste kramen till dig!
    Jä*la, förb*nnade, helv*tes SKIIIIIIIIIIT också   lägger till några på det också.

• Norrskensflamman

Fjällbruttan skrev 2010-10-28 12:30:12 följande:
    Hej Flamman, visst tar du vägen förbi här med, vill också med på party Jag har en svart häxhatt med långt grönt hår och en spindel som hänger från hatten... Vill ju att känner igen mig

Självklart svänger vi förbi dig också. Och nu vet vi ju vem vi ska spana efter *noterar häxhatt med långt grönt hår och tillhörande spindel*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans