• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

När kommer skånetjejerna till Gbg och fikar då?? Tänk så många gånger jag varit i Malmö.

Ninnnis skrev 2010-10-28 12:14:01 följande:
      Ja, men eftermiddagar funkar också bra. Jag slutar kl.15 ganska ofta.

• Daa

Lanovia: tack, det är ganska bra. Inte fullt lika trött som igår (trots ett larm som tjöt från en lastbil från sidådär halv tre på morgonen och var i full gång fortfarande när jag åkte hemifrån... Och en Fälga som kl tre tyckte allt var jättespännande och drog igång en massa bus *hjärtar, fastän jag var så sömning *
    Besiktning hos BM senare idag.

• Soldemor

en sådan här jäääääääääääääääääääääääääääättestor kram till bruttan!

och choklad! massor av choklad!

tänker mycket på dig och ber för dina blivande ägg!

• Fjällbruttan

Blomman!! Kramar om och håller fast länge!

Skit också, förstår att du vill ha en stor äggkartong full till frysen också!

Håller tummarna för att det blir THE EGG som tas ut nästa vecka!

Kramkramkramkramkram

• Daa

lanovia 08 skrev 2010-10-28 12:17:05 följande:
    När kommer skånetjejerna till Gbg och fikar då?? Tänk så många gånger jag varit i Malmö.  

Nog börjar det vara dags för en tripp till Göteborg för skånetöserna. Om jag får bry mig.

• lanovia 08

skall bara få maken på fötterna igen.

Ikväll skall vi ta det rätt lugnt. Finns ju inget att städa!!! Skall bara packa väskorna inför helgens hummerfest i stugan. Och helgen blir ju också rätt lugn. Så snart hoppas jag att han skall känna sig bättre.

Ninnnis skrev 2010-10-28 08:43:28 följande:
    Lanovia, jag förstår att det är dubbla känslor angående syskonförsök. Det är bara ni som kan känna vad som är rätt för er. Men jag tycker såklart att ni ska köra på 

• lanovia 08

Daa skrev 2010-10-28 12:21:35 följande:
      Nog börjar det vara dags för en tripp till Göteborg för skånetöserna. Om jag får bry mig.

• Fjällbruttan

Soldemor skrev 2010-10-28 12:21:00 följande:
    en sådan här jäääääääääääääääääääääääääääättestor kram till bruttan! och choklad! massor av choklad!tänker mycket på dig och ber för dina blivande ägg!

Fel ägg

Men jag tror vi alla fattar att du menade Blomman

• lanovia 08

Besiktning.
    Hoppas allt går bra och skönt att höra att det är liiite bättre idag.

Daa skrev 2010-10-28 12:20:02 följande:
    Lanovia: tack, det är ganska bra. Inte fullt lika trött som igår (trots ett larm som tjöt från en lastbil från sidådär halv tre på morgonen och var i full gång fortfarande när jag åkte hemifrån... Och en Fälga som kl tre tyckte allt var jättespännande och drog igång en massa bus *hjärtar, fastän jag var så sömning * Besiktning hos BM senare idag.

• Soldemor

Fjällbruttan skrev 2010-10-28 12:23:02 följande:
      Fel ägg Men jag tror vi alla fattar att du menade Blomman

Ja, självklart! Fast du får också ta del av kramen!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans