• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

Fru Bygg, klokt av dig att hålla dig hemma. Känner du dig så psykiskt slutkörd är det viktigt med återhämtning.

• Aleta

Kära vänner!

Jag har läst och tänkt kommentera, men nu är jag allvarligt snurrig i huvudet och illamående av färgångorna. Läskigt!

Så tänk dig att på den här raden står en kommentar som rör just dig, för jag har läst och brytt mig om! ♥

(Det är proffsmålare här, inte vi själva, men det är över nästan hela huset, i alla fall överallt där vi har internet. )

• lanovia 08

Hurra hurra hurra för nu har vi ÄNTLIGEN fått hela huset färdig städat. Inget som ligger iväg på golvet, inget massa grus och inte himlans massa husdjur i form av grå dammråttor och allt annat som har irriterat oss. Det är rent och fint.

Hmm bäst att ligga kvar i sängen imorgon kanske, går vi upp blir det snabbt stökigt igen.

• Aleta

Hurra för städat!

Blomman, jag är ledsen, men jag hittar inte andra tråden och nu måste jag fly i säkerhet känner jag...

• lanovia 08

Bruttan mysigt välkomnande när ni kom hem. ♥

Har Signe blivit förkyld stackarn. Kan tänka mig att 2an, 3an och 4an blir förkylda tidigare än första barnet. Går ju inte att skydda dem på samma vis.

• lanovia 08

Fry sy spännande att börja kolla på vagn.

• lanovia 08

Det är säkert bra, men jag vet hur vi fungerar. När vi väl är uppe i det kommer vi leva oss in i det och bara vilja att det skall fungera.
    Och om det tar 1år även denna gång?? Ja orkar jag? Vet hur jobbigt det var sist....

passionsblomman skrev 2010-10-27 14:45:57 följande:
    Lanovia, tja, eller så bara skiter ni i att skydda er, lever era liv och behöver kanske inte ens tänka nå´ vidare på allt det där, utan resten av livet tar upp allt space. Det är nog bara bra!

• lanovia 08

Skickar en kram till urlakade Villemoa.

• lanovia 08

Fru sy förresten vad skönt att du börjar må bättre. Kanske blir skönt att få komma iväg o jobba?

• lanovia 08

Nu väntar maken på lite sällskap. Godnatt

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans