• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru sy

Fru Bygg skrev 2010-10-27 16:19:40 följande:
      Vi har också en emmaljunga city cross och är supernöjda. Vi har både gått i skogen och i snö med den och det funkar perfekt!Mår du bättre nu? När är det tänkt att börja jobba igen?

Vad bra att ni är nöjda med den, både ni och Villemoa. Det känns alltid tryggt att höra från några man "känner".

jag börjar faktiskt må lite bättre, försöker vara igång lite mer för att se hur det fungerar. Är sjukskriven denna veckan och sen är det höstlov nästa. Så om 1 ½ vecka ska jag börja jobba, blir halvtid första veckan och det känns skönt!

• Fru Bygg

Jag mår tyvärr inte bättre. Känner mig helt slut och nere, men det är ju bara att rycka upp sig och se till att bli frisk.

• Fru Bygg

Fru sy skrev 2010-10-27 16:24:55 följande:
      Vad bra att ni är nöjda med den, både ni och Villemoa. Det känns alltid tryggt att höra från några man "känner". jag börjar faktiskt må lite bättre, försöker vara igång lite mer för att se hur det fungerar. Är sjukskriven denna veckan och sen är det höstlov nästa. Så om 1 ½ vecka ska jag börja jobba, blir halvtid första veckan och det känns skönt!

Förstår att det ska bli skönt att komma ut lite och träffa folk. Ta det nu bara lugnt och känn efter hur mkt du orkar!

• Fru Bygg

Villemoa skrev 2010-10-27 16:24:48 följande:
    Hoppas du mår bättre snart Fru Bygg!

Tack!

• Villemoa

Det är inte bara att rycka upp sig. Var du hemma och gör ingenting och vila upp dig! Många kramar

• Fru Bygg

Villemoa skrev 2010-10-27 16:31:10 följande:
    Det är inte bara att rycka upp sig. Var du hemma och gör ingenting och vila upp dig! Många kramar

Tack! Jag har vilat jättemycket idag och hoppas jag känner mig bättre imorgon. Ska nog inte jobba då heller utan vila upp mig ordentligt. Känner mig helt slut psykiskt också pga av allt som hänt, men tack för att ni varit där och ställt upp. Känns bättre nu, ska bara vila bort allt det andra också!

• Fru Bygg

Ninnis, det är ju helt normalt att du har frågor ang att vara GRAVID!! Det blev ju många frågor att ta ställning till nu i början! Men underbara saker att fundera på för du är ju GRAVID!!!
    Tycker det låter bra att du slutar med ridningen och sen skippar massagen. Jag har hört samma sak från två massörer att de inte vill ge massage de första månaderna!

Jag blir så glad när jag tänker på er lilla prick i magen!!

• Ninnnis

Fru Bygg skrev 2010-10-27 16:37:10 följande:
    Ninnis, det är ju helt normalt att du har frågor ang att vara GRAVID!! Det blev ju många frågor att ta ställning till nu i början! Men underbara saker att fundera på för du är ju GRAVID!!! Tycker det låter bra att du slutar med ridningen och sen skippar massagen. Jag har hört samma sak från två massörer att de inte vill ge massage de första månaderna!Jag blir så glad när jag tänker på er lilla prick i magen!!

Åh, tack! Gulle dig Jag blir också glad när jag tänker på det, vilket jag gör typ hela tiden

Hoppas du mår bättre snart. Var rädd om dig! Vi kanske skulle styra upp en BT-fika snart? Kan det pigga upp dig tro? Fru E, skulle vi inte våldgästa dig?

• Ninnnis

Mysigt att titta på vagn, Fru Sy

Nej, nu ska jag göra mig klar för plaskvåt agility. på er!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans