• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Aleta

Vad härligt att Elise fått komma till Gävle, ett steg närmare smurfhuset!

Många kramar Flamman, du är så enormt stark, hoppas vi kan stötta lite mer nu när kompisen blir borta ett tag. ♥

Follikelboom!

Annars är jag lite snurrig av alla ångor från färger och allt vad de har överallt i huset.
    Igårkväll panikflyttade vi hela familjen ner till mammas sovrum eftersom jag blev illamående, yr och såg suddigt efter att ha vilat i sängen en stund på eftermiddagen.
    Hur kan man jobba i de där ångorna! 

Pussar och kramar till alla er andra också!

• lanovia 08

Men du, har ett meddelande från dig i inboxen om att det vore häftigt om vi fick barn samtidigt.
    Hmmm... detta innebär ju att vi får gasa rätt rejält här....

• lanovia 08

Aleta håller ni på o målar om?

• passionsblomman

Aleta, Men FY vad läskigt! När är de klara? Behöver ni komma hit och låna vårt hus? Vi ska ändå bort nästa vecka ju!

Förresten behövs din lokalkännedom i granntråden.

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-10-27 13:38:15 följande:
    Men du, har ett meddelande från dig i inboxen om att det vore häftigt om vi fick barn samtidigt. Hmmm... detta innebär ju att vi får gasa rätt rejält här....

Gasa på!

• Ninnnis

Jag ringde MVC och de senaste rekommendationerna var att man tillhör riskgruppen om man inte tog svininfluensavaccinet förra året, men det gjorde jag. De ansåg inte att de skulle vara farligt att ta det ändå, men om jag inte ligger i riskzonen så hoppar jag nog över det.

Jag har varit gravid i två dagar och har redan ringt MVC två gånger, hur ska detta sluta?

• Soldemor

Norrskensflamman skrev 2010-10-26 08:36:54 följande:
    Förlåt om jag drog ner stämningen här... ville egentligen bara få ur mig det som jag hållit inom mig hela kvällen igår och imorse där hemma. Jag kan inte fatta hur maken funkar; hur kan man fortsätta vara sur och arg hela natten, vakna och fortsätta vara arg som ett bi. Inte prata, inte kramas inte säga hej då när jag åker till jobbet. Den delen förstår jag inte.Jag fick lära mig hemma att man  ska aldrig somna osams. Det är min makes favorit. Just att somna osams. Allvarligt börjar jag tro att det är något han gillar för att han vet att jag mår dåligt av det. Han straffar mig. Men i slutänden straffar han sig själv, för jag har redan vant mig och jag pussar och säger godnatt och somnar nuförtiden. Men han själv ligger och vänder och vrider på sig, kliver upp på natten, kan inte sova. Rätt åt han   Detta att skiljas som ovänner är också något som jag avskyr. Något kan ju hända under dagen eller på väg till jobbet så man aldrig ses igen. Men maken han älskar det!ATt åka iväg och smälla igen dörren. När jag låg och pendlade till grannkommunen så var hans favorit att bråka och vara sur på morgonen och vägra pussa mig hej då innan jag åkte. Ibland kände jag att det vore rätt åt honom om det hände mig nåt såna gånger, så han fick sig en näsbränna. Jag vet att det är FEL att tänka så, men jag kan inte hjälpa det. Ibland kan jag inte rå för att jag tänker så... VAD kan vara så viktigt att bråka och sura över, att man måste skiljas som ovänner??

Våra respektive MÅSTE bara vara släkt! Låter precis som min!

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-10-27 14:14:55 följande:
    Jag har varit gravid i två dagar och har redan ringt MVC två gånger, hur ska detta sluta?

Hihi!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans