• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru sy

Jag vet ju det egentligen och jag vill verkligen inte oro mig så mkt som jag gör. Men jag tror att det kommer bli bättre nu när jag snart skall tillbaka till jobbet igen, då får man ju lite annat att tänka på oxå. Man ligger inte hemma och tänker bara... sen ska vi ju till BM på måndag och lyssna på hjärtljuden då hoppas jag att jag kan lugna mig lite!

• Ninnnis

Men oj, vad härligt, Panzer! Vad skönt för er att komma "hem". Hoppas Elise får en behaglig flygtur Och att det går bra för den andra lilla bäbisen som behöver mer vård...

Krama Heloise från mig!

• Fru sy

Vad härligt att Elise får åka Gävle och att ni får vara nämre varandra hela familjen!!

• passionsblomman

Hur länge brukar man i genomsnitt tvingas ha sitt barn på neo öht? Finns det någon god chans att ni får fira familjen HeliPanzers första jul hemma i smurfhuset?

• Villemoa

Fru sy: ja när man går hemma har man myyyycket tid att fundera och noja, been there done that! När man jobbar har man fullt upp med mkt annat att man inte orkar tänka för mycket. Mysigt att få höra hjärtljuden!

• Fru sy

Villemoa skrev 2010-10-26 19:59:31 följande:
    Fru sy: ja när man går hemma har man myyyycket tid att fundera och noja, been there done that! När man jobbar har man fullt upp med mkt annat att man inte orkar tänka för mycket. Mysigt att få höra hjärtljuden!

Ja jag tror verkligen det. Har ju varit så innan... Ska bli häftigt att få höra hjärtljuden.

• andbeyond

GRATTIS Ninnis!!! WOW! *skuttar runt som en galning, eller snarare rör mig i snigeltempo i något som skulle vara en glädjedans om jag inte hade så ont i höfterna *

Stora Kramar till Blommis och Flamman! Måtte allt bli gott!

FruE: Håller alla tummar!

Fru Sy: Jag var också orolig, vi hade egentligen tänk träffa vänner samma kväll som RUL men valde att träffa dem vecka efter istället "ifall att". Det som hjälpt mig i den här oroscirkusen är gravidyogan. Så skönt att bara få fokusera på min andning och bebisen i magen någon timme varje vecka

HeliPanzer: Hon är ju sååå liten! Och sååå Söt! Hoppas allt går bra med flytten och att ni får det bra allihop i Gävle!

Jag är lite off, massor i skolan men mår bra och bebisen sparkar Försöker läsa men hinner inte kommentera så mycket. Stora Kramar till er alla!

• Fjällbruttan

Hej

Sticker in skallen igen men hinner inte läsa ikapp...
    fast jag hann se att lilla Heloise skulle ut och flyga!
    Positivt att de får komma till Gävle!

Heja lill-hjärtat, du är så tuff!!

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-10-26 19:48:49 följande:
    Hur länge brukar man i genomsnitt tvingas ha sitt barn på neo öht? Finns det någon god chans att ni får fira familjen HeliPanzers första jul hemma i smurfhuset?

Syrrans tvillingar är ju födda i samma tidsperiod förra året och de firade jul hemma
    Så det hoppas jag verkligen Heloise får göra!

På Neo brukar barnen få ligga tills de är "fullgångna" dvs typ fram till v37 eller så,  i alla fall är det så i Umeå och föds ett barn på vårt BB förev.36 hamnar man på Neo i Umeå, efter 36 fram till v.38(max) så är man kvar på BB.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans