• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-26 11:03:24 följande:
    Ninnis- vi är uppe i nästan 2 1/2 år snart = drygt!

Jag säger ju att det är er tur nu!

• Fru E

Flamman-ger dig en extra kram så de kommande dagarna går att härda ut

• Leksi

Ninnnis skrev 2010-10-26 10:31:33 följande:
    Jag har faktiskt berättat för mina två nämsta kollega och mina två chefer. Eftersom jag behövde vara borta en hel del i samband med UL, äggplock, återförande etc. så kändes det skönt att de visste varför. Jag hade tänkt vänta lite med att berätta hur det har gått, men chefen såg det tydligen på mig så jag berättade idag... Jag har dock bett dem hålla det hemligt ett tag till.

Va kul!!

Och roligt med hälsosamtal och inskrivning också!

• dfk

Ninnis, ett stort grattis!!!

Flamman, stor kram, förstår att du är ledsen!

Villemoa, hur gick vändningen?

Håller alla tummar till att det ska gå bra passion!

Jag har egentligen tusen miljoner saker att göra nu, men då faller man i koma och blir som en zombie stället! Nu måste jag rycka upp mig.

Kram till er alla♥

• Fru E

Nu jakt efter strömsladd till kollega, sedan lunch och sedan tåg till Stokholm för mässa

Kram på er!

• Norrskensflamman

Fru E skrev 2010-10-26 11:20:59 följande:
    Flamman-ger dig en extra kram så de kommande dagarna går att härda ut

Tack kära du! Jag håller tummarna fortsatt här för er också

Försökte ringa maken men han bara fräste att han INTE går på nåt samtal idag eller nånsin mer, för han är frisk och normal.
    Jaha, vad gör jag då? Går dit själv? Vet inte om de tar emot mig när det är han som ska gå dit. Och det är han som har frikort.
    Vi lär ju få betala för att vi inte avbokat, men jag tänker av princip inte avboka besöket det får han göra själv. Det kanske han har gjort också !
    Jaja, antar att jag går dit och kollar. Antingen så dyker han upp, eller så tar de emot mig ensam eller så har han avbokat. DÅ har vi rejäla problem. Då vete fan om jag har lust att prata med honom mer öht. Då kommer jag ha mycket att ta ställning till. Bla om det är nån ide att fortsätta öht med någonting.

• Daa

Flamman: men åååh. *kramar om dig så hårt jag bara kan*

• Daa

Ninnis: det är så roligt!

Ninnnis skrev 2010-10-26 10:14:10 följande:
    Jag ringde BM idag, eftersom man tydligen ska gå på hälsosamtal i vecka 6. DET kändes helt surrealistiskt! "Hej, det är så att jag är gravid..." What?! Vem? Är du säker på att du inte hittar på nu?Vi ska dit på hälsosamtal den 9 november och inskrivning den 3 december. Hoppas inte det har blivit jinxat nu bara... Egentligen tror jag inte på sådant, men samtidigt känns det som vi går händelserna i förväg. Men BM ville boka in det, så då är det väl normalt tillvägagångssätt, antar jag.

Ninnnis skrev 2010-10-26 10:01:20 följande:
    TACK för alla grattis! Det känns helt underbart, men samtidigt helt overkligt. Måtte det nu bara gå vägen! Vi har dock bestämt oss för att njuta av varje dag och av det faktum att jag faktiskt är gravid just i detta nu. Skulle det skita sig så får vi ta det då. Detta har vi väntat på så länge att ingen oro i världen ska få förta vår glädje. Inte nu i alla fall, så länge det inte finns någon konkret anledning till oro. Jag tyckte förresten du uttryckte det bra häromdagen, Andbeyond.Jag är så lycklig över att jag och min älskade make får uppleva detta tillsammans. Det har varit en lång och fruktansvärt jobbig resa, men nu är vi äntligen här.

Nu blev det jag skrev två gånger, men jag känner att det inte gör något. Skriver det en gång till.

• dfk

Flamman, han backar ur just nu, men nu finns ju ingen återvändo. Det är nog bra att du går dit, kanske de kan försöka ringa och prata med honom. Det här är ju något han kommer att må bättre av. Jag skickar alla goda energier jag kan och massor av styrkekramar till dig! Kramis

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans