• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Daa

Ninnis: jag var också på hälsosamtal så tidigt nu senast och kände något liknande. Det var jag inte första gången jag var gravid, för det är något de börjat med nyligen. I alla fall här uppe.

• Daa

Fru E: skriver under på det. *håller krampaktigt tummarna*

Ninnnis skrev 2010-10-26 11:15:46 följande:
      Jag säger ju att det är er tur nu!

• Daa

Nu har jag ringt FK. Hittills har jag blivit lika förvånad varje gång, för jag har knappt behövt vänta i telefonkö alls.
    Uppnått idag: en handläggare som har mitt ärende ska ringa till mig. Har jag inte hört något innan fredag ska jag ringa och trycka på igen. Jag tror att det inte går att nå längre just nu, så jag får väl känna mig nöjd för tillfället. Eller har jag blivit bortkollrad igen?

• Fjällbruttan

Störtar bara in snabbt, ska stycka 100kg älgkött idag, kom hem från stockholm i natt...

Men:

Grattis grattis grattis Ninnis!!!!
    Blomman uppdaterade mig igår via mess och jag är så jäkla glad för er skull!!
    Det var det bästa på hela dagen igår!!

Grattis grattis grattis igen!!

Nu åter till eländet....köttet alltså

• Ninnnis

Daa skrev 2010-10-26 11:36:28 följande:
    Ninnis: det är så roligt! Ninnis: det är så roligt! Nu blev det jag skrev två gånger, men jag känner att det inte gör något. Skriver det en gång till. Ninnis: det är så roligt!

• Ninnnis

Flamman, Vet inte vad jag ska säga, mer än att jag hoppas att han tar sitt förnuft till fånga innan det är för sent. Detta tyder ju bara ännu mer på att han verkligen behöver de här samtalen och den här hjälpen. Måtte han bara inse det själv...

• Ninnnis

Tack för grattis Dfk och Bruttan också! Tack alla som har hållt tummar och grattat

Ni betyder jättemycket, men det hoppas jag ni vet?

• Daa

Hej, Bruttan! Välkommen tillbaka till norr. Lycka till med "eländet".

• passionsblomman

Daa skrev 2010-10-26 11:43:23 följande:
    Nu har jag ringt FK. Hittills har jag blivit lika förvånad varje gång, för jag har knappt behövt vänta i telefonkö alls. Uppnått idag: en handläggare som har mitt ärende ska ringa till mig. Har jag inte hört något innan fredag ska jag ringa och trycka på igen. Jag tror att det inte går att nå längre just nu, så jag får väl känna mig nöjd för tillfället. Eller har jag blivit bortkollrad igen?

Ring igen senast torsdag fm. På fredagar görs inte många knop i Svea rike.

Flamman, en stor kram härifrån!

• Fru E

Flamman-åhhhh älgkött vad gott! När vi växte upp hade vi viltkött varje vecka eftersom min pappa är jägare, nu kan jag nästan sakna det när han inte jagar lika mycket längre

Daa-stå på dig!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans