• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-26 16:17:14 följande:
      På torsdag! Och nu ringde de från CvL också och instruerade själva också om just Menopurdosen och att det ska vara nytt blodprov på torsdag med, så man ser stegringen. Utifrån det blir det beslut på ifall det ska vara menopur även på fredagen.

Jag tror fortfarande att Menopur är grejen för dig. Färre men bättre 

• Panzerfaust

Elise flygs hem med helikopter ikväll och landar i Gävle om 50minuter, det fans en bäbis i Gävle som behövde mer avancerad vård så man gör ett bäbisbyte på taket i Uppsala helt enkelt , En från Gävle till Akademiska och Elise går motsatt riktning.

Hygglig överraskning...

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-10-26 18:31:27 följande:
      Jag tror fortfarande att Menopur är grejen för dig. Färre men bättre 

Hoppas!

• passionsblomman

Fru Sy, jag tror du hör till dem som oroar dig ganska mycket alldeles oavsett var du är i processen. Det kan vara en fallgrop och ta onödig energi och sno en del av din glädje och sinnesfrid. Å andra sidan så är det här med ens barn så stort och viktigt att det är svårt att låta bli att nojja. Men jag skulle råda dig att inte planera ditt liv efter oron utan välja det livsbejakande och låta oron stå lite åt sidan även om den finns där.

• passionsblomman

Panzerfaust skrev 2010-10-26 18:40:49 följande:
    Elise flygs hem med helikopter ikväll och landar i Gävle om 50minuter, det fans en bäbis i Gävle som behövde mer avancerad vård så man gör ett bäbisbyte på taket i Uppsala helt enkelt , En från Gävle till Akademiska och Elise går motsatt riktning. Hygglig överraskning...

OJDÅ!!! Jaha? Men är det bra det då? Alltså, är det safe och utrett, klämt, stucket och färdigpetat nu då???

• Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2010-10-26 18:50:39 följande:
      OJDÅ!!! Jaha? Men är det bra det då? Alltså, är det safe och utrett, klämt, stucket och färdigpetat nu då???
    Tja det verkar så, de har inga test de vill göra i nuläget men de kommer säkert med något helt ur det blå om ett par veckor.

Dags att åka till sjukhuset och återförenas med familjen ;-D

• passionsblomman

Panzer, shit i båten! jamen GRATTIS då´rå! För då lär niväl dra noout hela trioan så snabbt det går? Har ni bilen med er ner och kan köra i förväg då eller får ngn av er åka helikopter också?

• Villemoa

Fru sy: håller med Blommis i det hon skriver. Oron finns ju där men du kan inte planera ditt liv efter den. Då blir det långa månader fram till april.

• Villemoa

Vad HÄRLIGT att Elise äntligen blir förflyttad hemåt och att ni får vara tillsammans alla tre!!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans