• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

Jaa, TACK Heloise & Panzer för att ni delar med er av klippet på badande gullunge! Moa säger hela tiden att hon vill titta på Elise som badar

• passionsblomman

Ninnis, jag hoppas du inte tänker hålla oss på halster och i ovisshet ända till i morgon? Utan BERÄTTAR ikväll vad det är de meddelat din make!
    Det är nu det passar med "spänningen är oliiiiiiidlig"

• passionsblomman

Aleta, det är förresten inte jag som bytt byxor med dig! För så här vid näamare kontroll så är visst sambons byxor ett helt annat märke och ffa en väldigt annan färg!

• Fru sy

Fru Bygg skrev 2010-10-25 09:33:18 följande:
    Vinkar tillbaka till fru SY. E och jag har inga större planer nu på dagen. Tänkte faktiskt passa på att sova när E sover middag. Är så trött just nu!Sen i eftermiddag ska vi hämta E:s pojkvän på dagis (han är lika gammal som E) och sen ska jag bara titta på när de busar rundor.Ikväll ska jag iväg och träna flickor födda 01 i gymnastik. Andra gången för mig och det är så roligt!Hur ser din dag ut fru Sy?

Låter som en bra dag tycker jag! Passa på att vila när lilltjeje gör det. Så E har redan pojkvän, det var bra jobbat

Roligt med att träna flickor i gymnastik. Fram tills jag slutade gymnasiet var jag friidottstränare för barn mellan 7-13 år. Tyckte det var jätteroligt, men blev inte att jag sökte upp ny klubb när jag flyttade iväg för att plugga...

• Daa

Panzer och Heloise: tack för att ni delar med er av er lilla gullklimp. Svårt att ge sig till tåls tills jag kommer hem och kan se filmen med ljud. Hoppas med er att ni snart får komma till Gävle och att Elise slipper otäcka baciller.

Ninnis: hjäääälp! Det är lite väl spännande nu. *Håller tummarna och Ninnis hand.*

Blommis: skit med det snåla resultatet. Många varma kramar härifrån. Med förhoppningar om att det tar sig.

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-25 11:27:40 följande:
    Ninnis, jag hoppas du inte tänker hålla oss på halster och i ovisshet ända till i morgon? Utan BERÄTTAR ikväll vad det är de meddelat din make! Det är nu det passar med "spänningen är oliiiiiiidlig"

Klart jag berättar! Men vi kommer bara att ses som hastigast innan jag ska iväg på ridning, så i värsta fall rapporterar jag efter ridningen.

*lite väl nervös*

• Fru sy

Jag har varit på vårdcentralen idag och det fanns inga spår alls att jag skulle ha urinvägsinfektion. Känns skönt samtidigt som jag funderar på varför jag hade ont hörromdagen. Men läkaren kändes bra och han kände på min mage och sa att det kändes bra. Han visade mig hur högt upp livmodern var nu och jag fick känna.

Om jag kände minsta obehag skulle jag komma dit med nytt prov. Och så ska jag till MVC på måndag om en vecka och då görs ju nytt test. Och så kommer vi få lyssna på hjärtat för första gången.

Nu fick vi precis hit "plåt-gubbar" som skall fixa lite plåtjobb kring skorsstenen. Känns bra nu är snart taket helt fixat och sista isoleringen på taket blir färdigt om en vecka!

• passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-10-25 11:41:02 följande:
      Klart jag berättar! Men vi kommer bara att ses som hastigast innan jag ska iväg på ridning, så i värsta fall rapporterar jag efter ridningen.*lite väl nervös*

Neeeeeej ingen ridning ivägen för min nyfikenhet!!!

Jag fattar inte att du står ut med att inter inga maken och skrika "Jag har ÄNDRAT mig BERÄTTA GENAST!"

fast det är klart, hur läskigt vore det att få dåliga besked på jobbet... *förstår*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans