• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Klockarbol

Tog mig friheten att titta jag också, hoppas det var ok?

Vilken alldeles underbar liten argbigga! Allra sötaste Elise, även här torkas en liten glädjetår!
    Och vilket ljuvligt, underbart, alldeles fantastiskt tåspretande på lilla madame
    (Jag är lite svag för bebisfötter jag ^.^ )

• Panzerfaust

Näe man får lite knepiga perspektiv på tillvaron...

Just nu hoppas jag bara tre saker:

Att vi äntligen får ha hela familjen i Gävle, det är för jobbigt att lämna 2/3 av familjen i Uppsala.

Att Elise inte får det virus som ett av barnen i samma sal fått, vi behöver inga sjukdomar, det är jobbigt nog ändå tack så mycket.

Att Elise fortsätter att bli starkare varje dag.

• Panzerfaust

Klockarbol, haha ja titta på du.

Fötter i all ära själv är jag stentorsk på bäbismunnar, surläppar är underbara :P

Kan sitta och glo Elise i ansiktet i timmar.

• Heloise

Åh nu har stolta mamman tittat oxå.

Upptäcker en del saker

1: hade ingen aning om att det var ljud på filmen... jag låter helt puckad...

2: Vi skrattar åt vårt barns ilska och missnöje...

3: Jag skrattar nu med

4: för de som inte fattat, det är underbart att se koma-bebben skrika, fäktas och vara allmänt skitsur. Så stora fel kan det inte vara på henne så arg som hon blev.

5: Hon är alldeles ljuvlig

6: Hon är lik Panzer, speciellt när hon tjurar

• Hvidbrud

Vilken fin liten liten tjej! Helt underbart att få lov att se henne! Tack för att ni delar med er! Kram! Inskrivning för oss idag! Ninnis blodprov och blommis små frökapslar ska kollas! Lycka till tjejer! Kram till alla gullisar.

• Fru Bygg

lanovia 08 skrev 2010-10-22 22:46:17 följande:
    Idag har en kompis hjälpt oss med e lite bar guld värt o vi fick litr gjort. Maken verkar bättre. Imorgon kommer svärisarna o hjälper oss. Fru bygg tack för rådet att ta hjãlp av andra. Det hjälpte mig att veta hur va skulle handskas med situationen.

Varsågod gumman! Jag har varit i samma sits och fick då samma råd. Hoppas ni får ordning nu så ni mår bättre! Många kramar till er alla!

• Fru sy

Panzerfaust skrev 2010-10-24 22:09:48 följande:
    www.youtube.com/watch Arg som ett bi...

Men lilla vännen, första badet på film och att vi får se det. TACK! Vad fin hon är er lilla tjej och riktigt härligt arg. Bra fortsätt så lillsnuttan!!

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-10-25 07:16:05 följande:
    Vilken fin liten liten tjej! Helt underbart att få lov att se henne! Tack för att ni delar med er! Kram! Inskrivning för oss idag! Ninnis blodprov och blommis små frökapslar ska kollas! Lycka till tjejer! Kram till alla gullisar.

Inskrivning idag, spännande Hvidis!

• Norrskensflamman

Elise är helt bedårande !!! Men ooooo så liten hon är. Eller har ni ovanligt stora händer
    Tack Heloise o Panzer för att ni delar med er och låter oss få se ert underverk. Hon är verkligen en riktig sötnos.

Hoppas ni klarar er från elaka infektioner och virusar och snart får komma hem till Gävle.

Varma kramar!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans