• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru E

Säger ändå grattis Ninnis , sprutan kan sitta i upp till 10 dagar men det är många som börjar testa tidigt och de flesta plus håller i sig!
    Underbart att det troligen lyckats på första försöket *kramar om*
    Fortsätter håller tummarna tills imorgon inför blodprovet som kommer att visa samma sak

• Fru E

Då stämmer min teori om att de man hittar "fel" på oftast lyckas med ivf

• Fru E

Om jag ska vara lite ego så har jag svårt att tänka mig att vi lyckas, pessimistiskt men med största sannolikhet sant......som grädde på moset fick pappa ett telefonsamtal när de var nere här igår och min mormor gick bort igår natt
    Hade hoppats få berätta för henne att även vi skulle kunna ge henne ett barnbarnsbarn men men.....

Nu kallar huliganerna till brorsbarn!

• Aleta

Fru E, så sorgligt med mormor. Många kramar till dig och din familj. 

• Ninnnis

Fru E, vad tråkigt med din mormor! Jag beklagar verkligen Min mormor gick ju bort under nedregleringen, och det gör mig ledsen att hon aldrig kommer att få träffa våra eventuella barn.

• dfk

Fru E, stora kramar för din förlust med mormor!

Flamman, ja sova får man göra sen tydligen, stackare!

Villemoa, vad mysigt med Bruttanbesök! Vad roligt att ni träffades!

Ninnis, håller tummarna än!

Heloise, vad härligt med ett avbrott med badning av lilla Elise. Vad jobbigt med vattkoppor o undersökningar...

Igår kände jag mig som en pizzabagare... Gjorde 4 plåtar pizza, nu har vi massor i frysen också. Skönt att ta fram när orken inte finns med matlagning. Tjejerna fick göra sina med tillbehör på. Kul att involvera familjen med matlagning tillsammans. För ofta är det bara jag eller bara maken som står för köket. Jag vill ha ett levande kök med både stora o små som umgås tillsammans när vi lagar mat. Nackdelen är ju vårt lilla minikök, ja ni vet  säkert hur ett kök kan se ut när man bor i radhus alá dockhus.

Jag vill ha ett stort lantkök "drömmer"!

Kram o puss på er!♥

• Ninnnis

Jag tog Pregnylsprutan kl.22 igår för två veckor sedan. Det vore ju egentligen konstigt om den sitter kvar i kroppen idag eftersom vi har TD imorgon, men det är kanske skillnad när man testar med blodprov?

Usch, jag får lite dåligt samvete om det nu är så att jag plussar på första behandlingen. Det skulle ju vara din och Blommis tur först... Men om ni också plussar nu så är det kanske ok?

*fortsätter hålla handen*

Och nej, inga symptom förutom lite molvärk och liiiite ömma bröst (men inte mer än vad jag har haft under hela behandlingen). Jag känner mig väldigt ogravid och var helt sker på att det inte har fungerat. Nu vet jag ingenting längre...

• Ninnnis

Vill helst gå i idé tills de ringer imorgon... Vi ska köra en sväng i skogen och sedan fixa lite hemma, hoppas jag kan behålla förståndet bara

• andbeyond

Ninnis: Åh vad jag hoppas att det håller i sig! Det tror jag att det gör! *gnuggar lite mage på distans bara ifall att det hjälper*

Jag kände mig jättedum när jag blev gravid "så lätt", man önskar så att det ska bli för alla fina här i tråden. Men jag är säker på att vi alla önskar varandra allt gott även om man såklart önskar att det är "mitt plus" det pratas om också.

Så var lycklig! Det blir inte mindre jobbigt senare om någon skulle hända. Jag har fått mycket kommentarer att jag berättade tidigt och att jag pratar om barnet som att det redan är här nästan. Men för mig så skulle det hända något med mitt lilla hjärta nu så blir jag förkrossad oavsett. Skönt att slippa oroa sig i onödan om allt faktiskt går bra

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans