• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

Flamman Heloise kramar och styrka. Skönt att ha p hos er.

• lanovia 08
    Villemoa skrev 2010-10-22 22:51:32 följande:
    lanovia: jag tyckte det var lite charmigt med Pyrets omdöpning Vad skönt att ni har bett och får hjälp!
  • Norrskensflamman

Heloise: Ja vad är vitsen med att hålla på och tjorva med öronsnäckorna som ändå är för stora. Det är ju inte så att öronen växt megamycket på ett dygn och helt plötsligt ryms propparna i öronen! *skakar på huvudet*

Hoppas, hoppas att ni får en dag snart med bara babymys och närhet och familjekärlek.

• Norrskensflamman

Lanovia; så skönt med lite hjälp. Vad bra att du styrde upp där. Hoppas maken din inser vilken guldklimp tilll fru du är!

Villemoa, Ja Puerto var ett bra arbetsnamn. Du kan väl döpa henne till nåt spanskklingande? Eller har du också ett E-namn på lut

Puss på Puerto som ska vända sig precis lagom innan det är dags!

• Heloise
    Villemoa skrev 2010-10-22 22:48:11 följande:
    Heloise: ja, varför ska de envisas med att göra testet om snäckorna ändå är för stora?! Hoppas de låter bli henne imorgon så ni får ha en mysdag med första badet och allt! Hur är det med dig och såret och allt?
    jodå såret läkar, har precis slutat med antibiotikan. De tror att såret kommer att läka fint.

Jag vet inte, de säger att det är ytterst osannolikt att hon fått en skada på ena delen av hjärnstammen, det är liksom ett enda virrvarr av nerver, för att ett öra= sida, ska vara skadat när den andra inte är det så betyder det att nerverna måsta ha kapats precis rakt av, så att bara en sida påverkats, dvs det är inte troligt vid en förlossningsskada, tveksamt om man kan göra det ens med skalpell.

Panzer säger att ni ska titta på den här:

Nattinatt

hoppas puerto vänder sig snart. Jag har iofs inte fått barn naturlig väg, men haft värkar och jag föredrar det framför snitt, men å andra sidan blir ju ditt snitt i så fall planerat och allt, det kommer bli en helt annan grej än för mig, och jag måste ju vänja mig vid tanken eftersom ajg aldrig får föda naturligt någonsin.

• Norrskensflamman
    Heloise skrev 2010-10-22 23:01:12 följande:
    jodå såret läkar, har precis slutat med antibiotikan. De tror att såret kommer att läka fint. Jag vet inte, de säger att det är ytterst osannolikt att hon fått en skada på ena delen av hjärnstammen, det är liksom ett enda virrvarr av nerver, för att ett öra= sida, ska vara skadat när den andra inte är det så betyder det att nerverna måsta ha kapats precis rakt av, så att bara en sida påverkats, dvs det är inte troligt vid en förlossningsskada, tveksamt om man kan göra det ens med skalpell. Panzer säger att ni ska titta på den här: www.youtube.com/watch Nattinatt hoppas puerto vänder sig snart. Jag har iofs inte fått barn naturlig väg, men haft värkar och jag föredrar det framför snitt, men å andra sidan blir ju ditt snitt i så fall planerat och allt, det kommer bli en helt annan grej än för mig, och jag måste ju vänja mig vid tanken eftersom ajg aldrig får föda naturligt någonsin.  
    Heloise, med risk för att låta helt blåst ,men varför kan du aldrig föda naturligt någonsin? Pga ingreppet de tvingades göra eller?

Skönt att dina sår läker bra nu i alla fall. Stor KRAM till dig!

• Villemoa

Flamman: det blir ett namn på E här också

Heloise: vad skönt att ditt sår läker bra! Ja, jag har förlikat mig vid tanken på ett snitt. Det blir nog bra hur det än blir.
    Nattinatt och sov så gott! ♥

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-10-22 23:02:13 följande:
    *pustar ut* Geir fick vara kvar i Idol!

Helt otroligt att både han och Linda hängde löst! Det skulle varit Elin och Daniel istället.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans